Ciężki okres




Choroba dziecka, nieprzespane noce, brak treningów, czasem zjem coś niezdrowego, make up hmm a co to jest ? .

Tak ostatnio wygląda mój dzień. 

Do tego okres , więc chyba domyślasz się jak się czuję...

Nienawidzę jak dziecko jest chore, wtedy wszystko wywraca się do góry nogami. Brak czasu na cokolwiek , wiec już nie wspomnę, że treningów nie ma wcale.  Dlatego tak mnie tutaj mało. 
Tego posta pisze na x razy , na telefonie w przerwach między zabawą, karmieniem, usypianiem, przytulaniem itp... tak jestem młodą matka. 

Ale plusem tego wszystkiego jest to, że zdałam sobie sprawę, że zarosłam rzeczami. Tak zarosłam. Mam tyle rzeczy, pierdół , ubrań , że 1/3 mogłabym się pozbyć. 

Tak samo jeśli chodzi o jedzenie. Nauczyłam się gotować szybko, smacznie i z połowy składników , które wcześniej stosowałam. Np szpinak, makaron i feta i jest super obiad. Kiedyś pewnie dodała bym do tego jeszcze 5 różnych warzyw i mięso . Dlatego to nasze zdrowe odżywianie nie musi być upierdliwe, czasochłonne i drogie. Wystarczy spiąć tyłek, wymyślić swój plan, zorganizować się i działać , a nie wiecznie narzekać.

Tak jestem normalna kobieta, mam dom, rodzinę, hobby i fit życie jeszcze nie poprzestawiało mi w głowie. Owszem marzy mi się sylwetka jak z okładki gazety . Wiem, wiem zapewne po photoshop, no ale co zrobię jak bym chciała takie nogi i brzuch? Ale wiesz co? Zepnę  dupę i pokaże tym, co we mnie nie wierzą , że taka będę i jeszcze mnie zobaczą na tej okładce ! 

Trzeba mieć marzenia i dążyć do tego. A wiesz jaka będzie satysfakcja widząc minę osoby, która nie wierzyła, a potem będzie zazdrościć ?! Bezcenna .

Powyższe foto mojego obecnego stanu. Każda wolna chwila to spanie. Ale dam rade, przetrzymam ten ciężki okres. 



16 komentarzy:

  1. Dasz rade BeSlim. Kto jak nie Ty? Zawsze przychodzi dzien , w ktorym wszystko sie wali. Moja corka niedawno chorowala, wiem co czujesz ale juz niedlugo napiszesz nam, ze wszystko wrocilo do normy i wstawisz zdjecie ze swoim siper uśmiechem i lokami :) Max

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze wychodzi sloneczko po deszczu. Zacisnij zęby , a potem będzie już lepiej. Życzę zdrówka dla Twojego dziecka i Tobie siły. Elka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, juz czuje sie troszke lepiej.

      Usuń
  3. Trzymam kciuki , aby wszystko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt, to się nie poddawać! Wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz rade!!! My kobiety jesteśmy silne! Malina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo baaa my zawsze jesteśmy sile !

      Usuń
  6. Uszy do góry. Dasz radę, a dzidziusiowi szybkiego powrotu do zdrowia. Btw zaskoczyłaś mnie, ze jesteś mama, oczywiście pozytywnie. Pokażesz swojego skarbu na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Niestety, nie planuje pokazywac tutaj swojego dziecka.

      Usuń
  7. Niestety, czasem jest taki okres. Ale ob szybko kija. Także nie martw się odpoczywaj , spij. Trening nie zająć nie ucieknie. Do 2019 masz jeszcze sporo czasu. Pozdrawiam Was gorąco i dużo zdrówka Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mnie czytasz Elwira i wiesz o 2019 :) Sądzę, że pod koniec przyszłego tygodnia wszystko wróci do normy.

      Usuń
  8. Nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger