9 komentarzy:

  1. Dobry, wygodny i dopasowany stanik to dla mnie podstawa udanego treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te staniczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te staniczki, zamówiłaś któryś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni fajnie wygląda z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci i czwarty bardzo przypadł mi do gustu :)
    Na chwile obecną używam zwykłego czarnego sportowego i jestem z niego zadowolona :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko wrzucę swoje 3 grosze i pozwolę sobie przestrzec przed używaniem sportowych staników na co dzień - ze względu na zwiększony ucisk nie jest wskazane noszenie ich przez cały czas (zwłaszcza, gdy sytuacja tego nie wymaga)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobaja mi sie te szare, kupiłaś ktoryś?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger