Photo mix BeSlim




Photo mix BeSlim tak będzie się nazywać nowa wersja mix zdjęciowego. Dzisiaj chce Wam pokazać zakupki na lato. Ja mam problem ze spodenkami. Jak sa krótkie to niestety ale zawsze idą mi do góry, albo uda sie ocierają , w upalne lato niestety jest to bolesne. Ale znalazłam rozwiązanie. Zobacz koniecznie w czym będę chodzić w lato.

Szary letni kombinezon to moje rozwiązanie na 
Letnie upały. Do kupienia - TUTAJ -




Wersja granatowa do kupienia  - TUTAJ -


Powrót do licealnych czasów. 
Czytał ktoś całą serie ?


Urlop w Pl. Cudna pogoda . Tego brakuje mi na wyspach


Miłego długiego weekendu Kochani. 


Czytałaś mój poprzedni wpis? Jeśli nie, koniecznie musisz go zobaczyć !


Kawa, kawka, kawunia. Uwielbiam, najlepsza ta świeżo mielona. 


Relaksik po ciężkim dniu, każdemu sie należy. 


Oj nie pamiętam kiedy jadłam pizze. A Ty? Przyznaj sie :) 


Gofry tutaj z mąki gryczanej i kokosowej. Uwielbiam w wersji na słono szczególnie. 


Nowy sprzęt od męża.


Brownie BeSlim na poprawe humoru, na ten dzień, w którym można. Przepis w poście o brownie. 



23 komentarze:

  1. Fajne te kombinezony, musze sobie wreszcie jakiś kupić. Też niestety mam ocierające uda i o spodenkach moge pomarzyć, skoro polecasz te, to zamówie sobie chyba ten granatowy. Ile czekałaś na paczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekalam 3 tyg. Kombinezony polecam, a zwłaszcza ten granatowy. Uda nie odparzają się.

      Usuń
  2. Lubie Twoje mixy

    OdpowiedzUsuń
  3. też wreszcie kupiłam sobie kombinezon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , pochwal się jaki i gdzie kupiłaś?

      Usuń
  4. O matkooo też zaczęłam to czytać w liceum i w sumie przeczytała bym raz jeszcze. Co do kombinezonów fajna sprawa na wakacje nie trzeba sie martwić jaki zestaw ubrać. Fajnego masz męża jak takie prezenty robi.
    Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wypożyczam z biblioteki jak jestem w PL na wakacjach i tak sobie poczytuje.

      Usuń
  5. A jaka jest Twoja ulubiona kawa? Mija Tchibo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też skusiłam sie na kombinezon ale z długimi nogawkami. Chce jeszcze kupić haremki czy jak to się te spodnie nazywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcialam kupić hareszki ? W lidlu ostatnio, niestety po południu już nic nie było...

      Usuń
  7. A ja kupiłam kombinezon z dł nogawkami. Js lubie rozpuszczalną kawę. Zazdroszcze męża.milka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te kombinezony, ja niestety czuje sue w nich grubo... ooo masz gofrownice ? Zazdro...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pizza wygląda smakowicie, ale dam rade, dam rade i nie zjem też ani jednego kawałka do końca roku. Wydaje mi sie, że chyba teraz w lidlu będą takie kombinezony. Musze poszukać przepis na to Twoje brownie, a co do poprzednego wpisu, nic dodać nic ijąć. Trzeba chudnąć z głową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były ale u mnie w lidlu już nic nie zostało. Dasz , dasz rade, 3mam kciuki.

      Usuń
  10. Poprosze przepis na gofry, a co do kawy oj to moja wielka milosc, 2 kawy obowiazkowo dziennie muszą być.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gofry wyglądają super, chyba wreszcie musze kupić gofrownicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, gofroenica to super sprawa.

      Usuń
  12. Lubie Twoje mixy, jesteś normalna dziewczyną i czasem fajnie zobaczyć troche prywaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger