Mix zdjęciowy






Kolejny miesiąc, więc kolejny mix zdjęciowy.
Nie działo się za dużo. Ale wiem jak lubicie tą serie , więc nie mogło jej tutaj zabraknąć w ten zimowy miesiąc.



Moja świąteczna sukienka wyglądała tak :)

Kusiło mnie od bardzo dawna na zakup spodni z dziurami.
Skusiłam sie na czarne rurki, zobaczymy na wiosne czy będa fajne.
 Do kupienia - TUTAJ -



Wszyscy maja koc syreny , mam i Ja :)
Super pomysł z tym ogonem !
Do kupienia - TUTAJ -


W Biedronce trafiłam na takie smakołyki. Spodziewajcie sie przepisów !





Korzystał ktos z szynkowaru ? Ja nie ale mam zamiar robic własne szyneczki, wiec szynkowar zakupiony






Tasmy TRX kupione. Spodziewajcie sie treningów z nimi


Uwielbiam ta nasza choinke heheh

 A takie kwiatuszki czekały na mnie po powrocie z PL.



 Uwielbiam czytac ksiażki a Wy?


Mniammm kto jeszcze nie pił Łuski Kakaowej musi to koniecznie zmienic. Lepsze niz zwykłe kakao  


Zmywalna Farba. Ponoc nowośc i trzyma do 2 tygodni. Wybrałam Dziki róż






49 komentarzy:

  1. Mam zamiar kupić taki syreni ogon, tylko w kolorze różowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, pochwal sie jak już go kupisz:)

      Usuń
  2. Fajna ta kreacja, chyba wprzyszlym roku tez sobie cos takiego sprawie, a choinka boska. Czy ona czasem nie gra bo mam podobna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak gra i tańczy i świeci ocYwiście:)

      Usuń
  3. Koc ogon hmmm nie rozumiem fenomenu ale ladnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znac jak Ci ten kolor rozowy wyszedl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sie nie odważyłam, ale dam znać. Na pewno będzie zdjęcie w mix zdjęciowym

      Usuń
  5. Oj tez dlugo nie moglam sie przekonac do dziurawych spodni, a teraz malo co w szafie mam nirmalne. Zobaczysz pokochasz je!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedzialam że jest cos takiego jak luska kakaowa, misza ja kupic ale ni wlasnie gdIe ja mozna dostac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za ksiazka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzata musierowicz, pierwsza częś.

      Usuń
  8. Ooo nie wiedzialam, ze takie rzeczy są w biedrze. Musze leciec zobaczyc. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow nie wiedziałam, że jest coś takiego jak szynkowar. Zrobisz post o tym? Chętnie się dowiem czegoś więcej bo fakt robienia swojej szyneczki w domu brzmi super no i oczywiście zdrowiej bo wiem co jemy, a nie do każdej drobiowej dopychana jest wieprzowina:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobie post o szynkowarze. Dlatego zdecydowałam sie na własne szyneczki, żeby wiedzieć co jest w środku

      Usuń
  10. Ładnie wyglądasz. A te taśmy wyglądają spoko. Też miałam na nie ochote ale nie za bardzo,wiem jak sie z nimi cwiczy. Wiec chetnie zobacE jaks zestaw z trx Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Olga, na pewno w moich autoeskich treningach będą ćwiczenia z trx.

      Usuń
  11. Zainteresowały mnie te taśmy. Nigdy nie ćwiczyłam z nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i zapraszam na bloga . Niedlugo zestaw z nimi

      Usuń
  12. Fajna ta kreacja na święta, gdzie takie coś można kupić? A szynkowar to fajna sprawa kiedyś moja babcia robiła takie domowe szyneczki, teraz to ja jej przynosze swoje bo podarowala mitaki szynkowar tylko, ze ja mam prostokatny. Pochwal sie jak Ci wyjdą bo początki są trudne wiec sie nie zrażaj. (Szalona. Anka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szynkowar to super sprawa. Dzieki za radę, będę walczyć. A kreacje kupiłam w UK w normalny, sklepie z ciuchami

      Usuń
  13. Nie wiedzialam, ze takie fajne rzeczy sprzedaje Biedronka. Mam so niej bardzo daleko ale chyba sie poswiece. Jak cenowo Cie to wszyteko wyszlo? Widzialam podobne rzeczy w Rossmann ale cena niezle mnie odstraszyla. A co do szynkowaru to tez pierwsY raz slysze o czyms takim. Jak to w ogole dziala? I ile takie cos kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biedronce jest taniej niż w Rossmannie, szynkowar kupowałam na allegro z przesyłka coś koło 60 zł wyszło z tego co pamiętam. Jak działa, będzie o tym post na blogu, bo widze duże zainteresowanie nim .

      Usuń
  14. Platki jaglane uwielbiam i nawet tanio wychodzi w biedrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ile w innych sklepach w biedronce kupowałam na przecenie za 3 zl

      Usuń
  15. Ja tez lubie czytac. Nie zawsze mam czas ale chociaz przed snem z 3 strony musza byc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze 3 str niż w ogóle. Gratulacje bo nie wiele osób czyta normalne książki niestety.

      Usuń
  16. Fajny ten ogon, a na ćwiczenia z taśmami też niecierpliwie czekam !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie róże, boska choinka no i boska Nasza BeSlim

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mnie zaciekawił ten szynkowar, co to w ogóle za naszyna i jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie intryguje co to za książka! Pochwal sie co czytasz BeSlim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzata musierowicz pierwsza jej książka

      Usuń
  20. Fajny pomysł z taką oryginalną sukienka na święta. Musze kupić taa w nastepnym roku, chyba, że sprzedajesz swoją to chetnie odkupie .
    Marzenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale niestety nie sprzedaje jej. Polecam bliżej świąt jakie kupować, albo na lrzecenach po świętach.

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Polecam bo fajna sprawa z tym kocem jest

      Usuń
  22. Ja też długo nie mogłam sie pogodzić ze spodniami z dziurami. Kupiłam dwie pary i czekały na mnie rok. Żałuje bo teraz to moje ulubione spodnie. Więc sądze, że Ty tezż je polubisz BeSlim. Daj znać co o nich sądzisz. A ogon syreni to fajna sprawa, chyba też go sobie kupie skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koc polecam, a co do spordni narazie jestem na nie bo zimna i zimno ale zobaczymy na wiosnę

      Usuń
  23. ten syreni ogon, super sprawa

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger