Mix zdjeciowy




Kolejny raz czas na mix zdjęciowy. Możecie zobaczyć namiastkę mojego życia prywatnego. Staram się nie pokazywać go, ale dla moich wiernych czytelników zrobię mały wyjątek.




Mój świąteczny prezent ode mnie dla mnie. Pędzle do oczu.

Do kupienia TUTAJ

A spódniczka to kreacja na święta.



Do kupienia TUTAJ

Obecnie urlop spędzam w Polsce. Aż miesiac. Z czego bardzo sie ciesze. Nawet doczekałam sie śniegu. Staniczek i papucie to nowy zakup i bardzo udany.
Produkcja chleba trwa nadal. Juz nie kupuje chleba tylko go piekę.








41 komentarzy:

  1. Ten chleb wyglada super, musze wreszcie go zrobic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie wygladasz BeSlim

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapcie to chyba z biedronki bo mam takie same!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biedronki, kupilam 3 pary bo sa mega wygodne.

      Usuń
  4. Jestes jeszcze w PL?

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wczoraj fajnie padalo, wreszcie swieta ze sniegiem, ale dzisiaj juz stopnial. W ogole skad jestes z Polski?
    Anitka

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zime a ten balwanek super. Ewka

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie maniaczka pedzli jestes, co zakupy to nowe pedzelki:) zazdroszcze troszeczke.Elka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niop i pewnie to nie koniec zakupow pędzli:)

      Usuń
  8. A mnie zaintersowala ta spodniczka, mozesz zrobic zdjecie na zywo. Chetnie zobacze jak wyglada bo mam ochote ja kupic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij i mozesz zibaczyc gdzie ja kuoilam tam powinni byc kilka zdjec spodniczki

      Usuń
  9. Mieszkasz w bloku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes zadowolona z tego staniczka? To chyba z decathlonu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki i ladnie Ci w makijazu

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świeta, do kiedy zostajesz w PL? Może jakieś spotkanie dla fanów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tydzień jestem Niestety spotkanie nie jest teraz możliwe gdyż mam bardzo dużo spraw do załatwienia. Ale spotkanie bedzie:)

      Usuń
  13. Co robisz na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pedzelki super,mjak miekkosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Miękkość bardzoooo fajna, polecam

      Usuń
  15. Udanego sylwestra BeSlim Olga

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczesliwego nowego roku be slim

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i wzajemnie wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  18. Teraz to dopiero zima sie zrobila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie minus 15 i pełno śniegu. Ale ja lubie taką zimę:)

      Usuń
  19. Wszystskiego dobrego w nowym roku!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger