16 komentarzy:

  1. Po lewej środkowa jest śliczna :) Ale ja lubię takie klasyczne i tylko takie noszę, więc... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ona najbardziej mnie korci :)

      Usuń
  2. Po lewej, ale u góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boje sie , ze moze byc troche krotka

      Usuń
  3. A mi sie ta rozowa podoba i sobie ja wlasnie zakupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna kupiona dzieki za ta wishliste !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sa boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie poerwsza, daj znac co w koncu wybralas Olga

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Chyba nie nardzo mi ladnie w czerwieni...

      Usuń
  8. Dla mnie zdecydowanie ta pierwsza!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger