Od czego zaczac ?




Od czego zacząć. W sumie powinnam napisać od czego Ja zaczęłam...
Trzeba mieć motywacje, plan działania i silna wole. Bez tego nic się nie uda.





- motywacja. U mnie to wreszcie nie wstydzić się na plaży rozebrać. Może to i śmieszne, ale po ostatnich wakacjach we Francji bardzo mnie to zmotywowało, aby zawalczyć o siebie. Oj nie chce nawet już myśleć jak bardzo się wstydziłam. Dlatego wreszcie powiedziałam dość.

Kolejna motywacja to ubrania. Chciałam wreszcie założyć normalne spodenki i mini spódniczki w te upalne dni, a nie chować się pod długimi spodniami, spodenkami 3/4 czy legginsami. Żeby wreszcie moje nogi nie ocierały się o siebie. Sadze, że wiele z Was ma ten sam problem.

- plan działania. Bez niego nic się nie uda. Spontany są fajne, ale nie tym razem. Trzeba mieć plan związany z jedzeniem, ćwiczeniami, regeneracja. Jaki to plan? O tym na bieżąco będzie tutaj na blogu.

- no i ostatnia rzecz. Silna wola. To chyba najważniejszą rzecz. Bez tego powyższe rzeczy w ogóle nie istnieją. Silna wola jest najważniejszą. Z drugiej strony te wszystkie 3 rzeczy są ze sobą powiązane. Każda musi istniec, aby wszystko się udało. Trzeba wziąć się w garść. Otrzepać z tych wszystkich niepowodzeń i nie myśleć o tym. Wziąć się w kupę raz a porządnie. Tak teraz, a nie od poniedziałku, od jutra, od pierwszego, od przyszłego roku.


Damy rade ? Ja dam, a Ty ?

26 komentarzy:

  1. Ja zaczynam od dzis!!! A

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajna bluze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A pochwalisz sie efektami?? Ewka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile trzeba czasu zeby schudnac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy od tego ile masz do zrzucenia, twojego metabolizmu, twojej diety i trening jaki masz. Nie ma jednej odpowiedzi. Inni chudna w ciagu 3 miesiecy, a innym potrzeba roku

      Usuń
  5. Czyli jak zaczne teraz to dam rade byc slim w lato? Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie tu wyszlas. artur

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tez to ocieranie ud o siebie zmotywowalo. Mam nadzieje, ze w najblizsze lato juz nie beda tego robic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny makijaz i super porady w stu procentach sie z nimi zgadzam i tez mam problem z udami...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kidy beda jakies cwiczenia? Ewka

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger