kolejna i ostatnia juz złota siódemka do bycia Slim








 Czy wiesz jak zostać SLIM ? Jeśli nie- musisz koniecznie przeczytać ten post !



 Dla przypomnienia poprzednie punkty znajdziecie : - TUTAJ - i - TUTAJ -

15. Kup sobie jakiś fajny sportowy strój. Fajnie jest poćwiczyć w czymś fajnym. Za każdym razem, gdy będziesz na niego patrzeć od razu zachce nam się lecieć poćwiczyć.

16. Wreszcie dotarliśmy do ważnego punktu. Chyba najważniejszego. Bądź sobą !!!

17. Znajdź swoja motywacje. Każdy musi mieć motywacje, aby nie opadł z sił. Może to być zdjęcie wymarzonej sylwetki, może to być motywacja, aby w wakacje wreszcie nie wstydzić się na plaży, za małe spodnie, w które chcemy się wcisnąć, czy spojrzenie męża / chłopaka / dziewczyny/ koleżanek :) Wszystko może być motywacją.

18. Optymizm. Trzeba od początku nastawić się optymistycznie, aby praca była skuteczna. Marudzenie, że za ciężko, że za długo, że za nudno może doprowadzić to falstartu. Trzeba myśleć pozytywnie i dać sobie szanse. Nie przytyło się w jeden dzień i nie schudnie się w jeden dzień. Musisz mieć tego świadomość.

19. Cierpliwość. Ten punkt wiąże się z powyższym. Tak jak pisałam wyżej nie da się osiągnąć wymarzonego ciała w jeden dzień. Trzeba mieć dużo cierpliwości i być tego świadomym, że może nas czekać kilka miesięcy ciężkiej pracy, aby nasze marzenie się spełniło. Jeśli nie umiesz sobie tego wyobrazić po prostu jeszcze nie jesteś gotowa.

20. Musisz przeprosić się z warzywami. Owoce tez są ważne, ale warzywa są najważniejsze. - TUTAJ -  pisałam o walce z warzywami jak nauczyć się jeść ich więcej. Musisz koniecznie to przeczytać, aby było Ci łatwiej.

21. Ćwicz przy ulubionej muzyce. Mnie muzyka dodaje skrzydeł, energii i motywacji, aby skończyć trening do końca.

Powodzenia i daj znać jak Ci idzie i co chciała byś / chciał byś dodać do tych punktów, a chętnie zaktualizuje listę o kolejne punkty z informacja, że to od Ciebie.




21 komentarzy:

  1. No, no nie powiem punkty trafione w samo sedno

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj taaak ja zawsze cwicze przy ulubionej muzyce. Nigdy nie umialam tego wytlumaczyc, ale wlasnie muzyka dodaje mi nagle takiedo duzego kopa do dzialania. Elka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz przeproszony z warzywami :) Arek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie, super sprawa z tymi punktami Be Slim
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega sie ciesze, ze podobaja Wam sie az tak te punkty !

      Usuń
  5. No z ta muzyka to ja mam tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawda, ze az chce sie dac z siebie wszystko podczas treningu? :)

      Usuń
  6. Mam nadzieje, ze bedzie jeszcze w przyszlosci wiecej pomocnych zasad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze, kto wie:) obserwuj na bierzaco bloga:)

      Usuń
  7. Kiedy nastepny wpis? Juz nie moge sie doczekac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ja tez nie , super piszesz

      Usuń
    2. Zagladajcie na biezaco tu, na ista. Lub fb

      Usuń
  8. Zgadzam sie swietny i bardzo motywujacy !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger