Kolejne punkty








Pamiętasz , jak jakiś czas temu pisałam pierwsza siódemkę punktów, które mają pomóc do osiągnięcia wymarzonej sylwetki? Post bardzo dobrze został przyjęty, a więc dzisiaj chce opublikować kolejna siódemkę.



Dla przypomnienia pierwsza 7 punktów można przeczytać  - TUTAJ -


8. A bo mówią, żeby jeść tyle i tyle gramów tego i tego. Ważenie, liczenie, pilnowanie to dopiero jest udręka. Wywal kuchenna wagę. Patrz punkt 7. Ma być przyjemność.

9. Miej swoje pasje. Nich odchudzanie, ćwiczenia, jedzenie nie zajmuje Ci wolnego czasu. Musisz zająć się czymś innym tak, aby dojść do wymarzonej formy. Dlaczego? Ano dlatego, że jak będziesz myśleć, analizować, planować cały dzień to efekt jojo i zniechęcenie murowane. To wszystko to ma być przyjemność. Masz inne pasje? Super, skup się na nich treningi i zdrowe jedzenie ma być dodatkiem do tego. Nie masz pasji - znajdź ją :) O moich pasjach poczytasz niebawem. Tak, tak mam ich kilka dlatego dam rade w walce o lepsze ja.

10. Nie kupuj kolejnych poradników jak zdrowo jeść, jak ćwiczyć, o dietach cud czy kolejnej książki kucharskiej z kolejnymi miliona przepisami, bo i tak nie będziesz z nich korzystać. Spędź w księgarni nawet cały dzień, ale jak już musisz kup max 2, z których wiesz, że będziesz korzystać na pewno. Po co wydawać pieniążki na kolejna książkę, która będzie kurzyć się na kuchennej półce. Znam to z autopsji. Książek kucharskich to ja mam chyba z 50 a korzystam z max 3.
A jeśli chodzi o poradniki. Między innymi dlatego powstał blog, aby pomoc Ci we wszystkim wiec kupowanie kolejnego poradnika jest zbędne. Zachęcam zaglądać tutaj codziennie.

11. Pamiętaj żyjesz, aby żyć i świetnie się czuć, a nie żyjesz, aby jeść. Jedzenie to dodatek, aby być zdrowym, mieć energie i lepiej się czuć. Nie jesteś psem wiec nie nagradzaj się jedzeniem !!!
Wiem pisałam o cheat meal, ale to nie jest nagroda. Po prostu dzień, w którym jesz co chcesz. O nagradzanie chodziło mi o to, że po ćwiczeniach nie mówisz:'' no to poćwiczyłam to mogę sobie coś zjeść, bo wyjdzie na zero" to tak nie działa. Uwierz przerabiałam to.

12. Wszyscy jedzą owsiankę, granole itp na śniadanie to ja też niestety. A kto Ci tak powiedział, że musisz? Nie lubisz to nie jedz. Ja próbowałam z 10 razy jeść owsiankę i nic z tego. Po prostu nie przechodzi mi przez gardło. Nie lubię i jeść jej nie będę. Owszem jak nawale pełno owoców to zjem, ale to nie o to chodzi. Wiec pamiętaj jedz to, co lubisz, co sprawia Ci przyjemność , Nie zmuszaj się do czegoś, czego nie lubisz.

13. Nie dałam rady... no cóż rożnie w życiu bywa. Z powodów osobistych, zawodowych, albo po prostu za słaba silna wola. Zdarza się, każdy jest człowiekiem, a nie robotem . Po prostu przerwij wszystko. Odpocznij , przemysł wszystko, daj sobie czas. Nie musi być to już teraz. To tak jak zrzucaniem nałogów. Nie uda się raz, ale za kolejnym możne być już lepiej.

14. Daj sobie czas. Nie oczekuj , że w ciągu tygodnia będziesz mieć sylwetkę marzeń. Nie przytyłaś tyle ile chcesz zrzucić w ciągu jednego dnia. Tak samo nie schudniesz tyle w ciągu kilku dni. To może trwać kilka miesięcy, a nawet rok. Dlatego silna wola, motywacja to podstawa wszystkiego. Dlatego, jeśli już musisz waż się i mierz raz na miesiąc a ,nie codziennie.




17 komentarzy:

  1. Super pomysl z tymi punktami. czekam na kolejne i dzieki za motywacje ! Jestes super. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czeman na kolejne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sa te ponkty. Mega pomagaja , ja juz swoje wydrukowalam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na kolejne juz niedlugo kolejna zlota 7

      Usuń
  4. Jak ja Cie uwielbiam, nawet nie wiesz jak bardzo!! Trawiasz w samo sedno z tymi radami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie i zapraszam codziennie

      Usuń
    2. Ja to chyba ze sto razy hehe

      Usuń
  5. Do odchudzania podchodzilam oj juz nie wiem ile razy ale mam nadzieje, ze teraz wytrwam. Za mna juz. 2 miesiace i juz widze efekty. Dieki za te punkty na pewno sie przydadza i czekam na kolejna 7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki aby tym razem sie udalo!!!

      Usuń
  6. 9 punkt jest najlepszy! Kazdy musi mieć pasje wtedy lepiej sie chudnie a nie tylko w kółko myśli o jednym

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sa takie punkty. Wszystko w jednym miejscu. Bardzo fajne i cenne uwagi.
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  8. Be Slim jestes moja motywacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe są te punkty:) ale mam słabą silną wolę i już tyle razy próbowałam ćwiczyć i przerywałam po 2 tygodniach ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy kolejne punkty ??Artur

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger