Gotowi do startu ? START !!!




Łatwo powiedzieć temu, co figurę ma jak zapałka. Wiem, wiem tak naprawdę trudno wziąć się za siebie. Ja dałam rade i chce się podzielić swoimi radami, które są sprawdzone do bycia slim.




Dzisiaj pierwsze 7 ważnych punktów w kolejnych dniach będzie kolejne 7.

Gdy będą je wszystkie już opublikowane: wydrukuj je i miej je ze sobą każdego dnia np. w osobistym kalendarzu.

1. Nie wyznaczaj sobie terminu. Od poniedziałku, od przyszłego tygodnia, on następnego miesiąca od nowego roku. Nie ma konkretnego terminu. Nie musi to być okrągła data. Ja pewnego dnia wstałam rano z łóżka i powiedziałam sobie, że to dziś. Nie była to okrągła cyfra, czy wyczekiwana data. Po prostu zwykły dzień.

2. Nie ogłaszaj wszystkim wokoło, że to już dziś. Dlaczego ? A ni dlatego, że przez to nie tylko Ty będziesz oczekiwać efektów, ale tez i inne osoby. A co jeśli okaże się , że nie dasz rady? Nie dość , że będzie Ci przykro to jeszcze będziesz musiała się wszystkim tłumaczyć.

3. Zacznij od picia większej ilość wody ? Jak? Pisałam już na ten temat < TUTAJ >. Przeczytaj koniecznie, gdyż to ciekawy i pomocny post.

4. Słodycze. Wiem, wiem jest ciężko bo już sama nauka picia wody jest ciężka, a tu jeszcze słodycze. Wiem słodycze to największy wróg. To tylko cukry, puste kalorie , które nic nie dają a jeszcze bardziej pogarszają. O walce ze słodyczami dokładniej pisałam < TUTAJ > . Przeczytaj koniecznie

5. Fast food. Wiem, to chyba najgorsza rzecz. Pizza, kebab mniam jakie to pyszne no ale co z tego jeśli po tym tyłek rośnie i na pewno nie będziemy ładnie wyglądać w bikini w wakacje.

Trzeba wyeliminować niestety.

6. Wreszcie cos optymistycznego. Ja na to mówię dzień relaksu. Tzn. nie ćwiczymy i jemy. Raz na miesiąc, nie częściej pozwalamy sobie na coś dobrego. Ale żeby nie szaleć i nie jeść cały dzień tych niezdrowych dan tylko pozwolić sobie, na coś jednego, konkretnego. Najlepiej zdecydować się na to co w porze lunchu albo obiadu. Nie radze na śniadanie i kolacje. A co to może być. Tak możesz iść do Maka, do pizzeri, wypić shake tego kalorycznego najlepszego, zjeść 3 gałki lodów czy wypić litr coli.  Twój wybór co wybierzesz.

7. Nie ćwicz tego, czego nie lubisz. Skoro jakieś ćwiczenie Cię denerwuje, pod nosem przeklinasz, że wiesz że ono zaraz będzie po prostu go nie rób. Zmiana stylu życia ma być przyjemnością, a nie katorga, dzięki temu dasz rade i nie poddasz się szybko.


12 komentarzy:

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger