Naprawa roweru

Przychodzę do Was z super rzeczą dla osoby, która ma problem z naprawa roweru tak jak ja ;)


Zawsze miałam problem aby zmienić kolo, naprawić łańcuch, a o regulacji hamulców to już nie wspomnę.

Zawsze pomagał mi w tym Tato a teraz mąż.
Ale  dzięki książkę, która ostatnio posiadam naprawy rowerowe nie są już mi straszne ;)

"Zinn i sztuka serwisowania roweru górskiego"


 Codziennie jeżdżę na rowerze, wiadomo zawsze coś się zużywa w rowerze i popsuje.
Ale ostatnio powiedziała dość.
Wracałam do domu 2 godziny na piechotę  z przebita opona i to dało mi kopa w tyłek aby nauczyć się naprawy roweru.

Dzięki owej książce jest to bardzo możliwe.

Może zacznę tym razem od minusowa, a są tylko 2.

- Niestety okładka jest bardzo uboga i nie bardzo zachęcająca ale jak wiadomo nie oceniaj książki po okładce

- grafika - jestem wzrokowcem i dla mnie piękne ilustracje w książkach są bardzo ważne, niestety tutaj znajdziemy rysowane ilustracje co dla mnie jest ogromnym minusem

Ale już koniec marudzenia zaczynam od plusów.

Wreszcie nie muszę prosić nikogo aby musiał mi naprawić rower.
Sama jestem w stanie już wszytko w nim naprawić. W co w ogolę do tej pory nie umiem uwierzyć ;)

Książka jest napisana prostym językiem.
Dokładnie wszystko wytłumaczone jak daną rzecz naprawić.

Uwielbiam duże i grube książki. Owa książka posiada 415 stron !!! :)

Książka jest podzielona na 14 rozdziałów . Plus jeden dodatkowy.

Każdy rozdział to poszczególna część rowerowa, kola, hamulce, rama, biegi, łańcuch itp

Natomiast w dodatkach znajdziemy diagnozę usterek, podstawowe wiadomości jak dobrać prawidłowy rozmiar ramy dla siebie itp...

Jak wiece uwielbiam poradniki a ten jest bardzo bardzo, bardzo dobrym poradnikiem w szczególności dla nas drogie Panie, jeśli tez macie lewe ręce do napraw taka jak ja ;)








Pozdrawiam

BeSLim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger