Mix zdjeciowy + co sie waznego u mnie stalo

Zapraszam na kolejny mix zdjęciowy plus powiem co się u mnie stało takiego ważnego, że muszę podzielić się z wami ta wiadomością :)




W Wielkiej Brytanii tez nie możemy w tym roku narzekać na pogodę :)
Przeważnie oprócz stroju sportowego na co dzień chodzę w legginsach i w dłuższych bluzeczkach :)




Koszula : Tutaj



Wycieczka do Chatsworth house garden



Tło do sesji zdjęciowych już prawie gotowe


Tak  wygląda mój lunch w upalne dni
A oto najlepsze ciastka na świecie o których pisałam niedawno pokazując patelnie do robienia tych ciasteczek.

 Bez kawy nie potrafię żyć ;)
Makijażowa sesja zdjęciowa


I na koniec ważna informacja. Musze wam się pochwalić. Wreszcie zebrałam tyłek i zaczęłam biegać !!! Jestem z siebie taka dumna ze aż nie wierze. Jakiś czas temu bardzo się zraziłam do biegania gdyż  za szybko chciałam wszystko robić. Tym razem podeszłam do tego na spokojnie , z dystansem i odpowiednim przygotowaniem. No i już kolejny tydzień biegam :) Mam nadzieje, ze motywacja mi szybko nie ucieknie :)

A na koniec mala wishlista na kolejny miesiąc. 
Za niecałe 3 tygodnie wybieram się na urlop do Francji więc kilka rzeczy mi się bardzo przyda.



Dluga bluzka : Tutaj
Strój: Tutaj
torebka ramoneska: Tutaj 
Kapelusz: Tutaj

3 komentarze:

  1. Też lubię taki luźny styl na co dzień! Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;), a te tło chętnie zobaczę na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kawa wygląda perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger