Zdobycze

                              Moje zdobycze plus co w kolejnych postach być powinno :)


Co miesiąc robię sobie wishlist, a do dlatego aby nie wydawać na pierdoły, albo rzeczy które mogą poczekać :) Dzięki temu oszczędzam pieniążki i czas ;)

Lipcowa wishlist możecie zobaczyć post niżej :)

A dzisiaj tutaj co udało mi się z niej upolować ;)

Zacznę od tego co nie udało mi się zakupić. A mianowicie odpuściłam sobie zakup kolejnej pary okularków i koronkowego stanika. Zamiast tego kupiłam 7 staników w rażących kolorach;) Mina mojego męża gdy mnie zobaczył bezcenna hi hi :)

                                                Buty udało mi się upolować w CCC :)




Pędzelki, pędzelki pędzelki:) Oj jak ja je kocham.
Do kupienia :   TutajTutaj
Mój mąż powiedział, że będzie miał czym malować salon w najbliższym czasie he he no nie ukrywam ostatnio policzyłam je wszystkie  i jak na razie mam ich 130 sztuk, a kolekcja wciąż rośnie :)

W poprzedniej wishliscie wspominałam o patelni grillowej , udało mi się zakupić taka jak na zdjęciu. (Tk Maxx)Jest ona ciężka , żeliwna.Ale muszę ją jeszcze wypalić w piekarniku bo strasznie mi dymi i czujniki dymu w domu się włączają :(  Jak się nie sprawdzi to zakupie z Tefala :)



No i forma a raczej "patelnia do orzechów" w której wychodzą najlepsze ciastka na świecie !!!! Jeśli jej nie znacie zachęcam do kupienia , na allegro są po 50 zł. W tym tyg będę robić te ciacha to dam zdjęcie na Insta jak one wyglądają :)



Jestem w trakcie czytania książeczek. Także recenzja będzie w najbliższym czasie :) Również spodziewajcie się mojej rowerowej historii na blogu, malej recenzji specjalnej herbaty :) Oraz relacji z czegoś co w końcu przełamałam :)

                                                ( nie dało się obrócić zdjęcia :( przepraszam  )

A do kolejnej wishlisty , ponieważ lipiec jeszcze się nie skończył to dokładam pare rzeczy, niedługo urlop wiec potrzebna garderoba ;)


Buciki : Tutaj
Parka: Tutaj
Dresik: Tutaj
Szorty: Tutaj
Sukienka na plażę: Tutaj

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hihi to super i co udalo Ci sie ju cos z niej kupic?

      Usuń
  2. Pędzelki *.* Ale świetne.! Oby długo służyły.!!
    Zapraszam do siebie <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie super sie sprawdzaja ale jeszcze czekaja na poerwsze mycie wiec zobaczymy jakie trwale sa po myciu:)

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger