Fitnessguru ?? A co to takiego ??

Fitnessguru ?? A co to takiego ??

Zapraszam do kliknięcia :)


Oj zbierałam się do tego aby ten post napisać :)

Ale wreszcie znalazłam chwile i chciała bym się z Wami podzielić opinia na temat firmy Fitnessguru.

Dzięki niej mogłam dla Was coś przetestować.

Od jakiegoś czasu jest szal na firmę Myprotein i KFD , a ja tym razem wynalazłam firmę Fitnessguru:)

Niestety jestem bardzo wybredna co do odżywek białkowych i nie wiele jest takich które mi smakują.

Niektórych nie przełknie z woda a wiec muszę mieszać z mlekiem albo mlekiem sojowym albo owocami. Od zaszewka byłam wybredna smakowo i jedzeniowi;)

Dlatego napisałam do Firmy Fitnessguru czy mogę otrzymać kilka próbek ich produktów aby przekonać się czy będą mi odpowiadać;)

Na szczescie dostalam kilka probeczek w formie saszetek :) Mozna je zakupic rowniez w ich sklepie :)

Nie będę się rozpisywać co to białko itp. bo o tym pisałam już notkę , po prostu chce opisać poszczególne produkty.

Ale dodam tylko tyle: Nie kupuj odzywki białkowej tylko dlatego , ze widziałaś to u koleżanki i tez chcesz !!!!!!!

OneWhey - Kiwi yoghurt i vanilla white chocolate 





Nutritional 30 g (1 scoop)
Energy 121 kcal / 508 kJ
Protein 23.4 g
Carbohydrates 3.4 g
Fat 1.5 g
Lactose 1.59 g

Na wstępie duzy plus za to, ze nie robi się piania po mieszaniu. Nie wiem jak Wy na to reagujecie  - mnie po prostu to mega drażni w niektórych białkach.

Sklad wedlug mnie calkiem przystepny.

KIWI YOGHURT: Cross-flow filtrated whey protein concentrates and isolate, dextrose, yoghurt powder, flavours (kiwi, yoghurt), stabilizer (xanthan gum), L-leucine, L-glutamine, Taurine (amino acids), sweetening agents (acesulfame K, sucralose), enzymes (bromelain, papain), colour (tartrazine, patent blue)

VANILLA WHITE CHOCOLATE: Cross-flow filtrated whey protein concentrates and isolate, flavours ( cocoa powder, cookies and cream, white chocolate), L-leucine, L-glutamine, Taurine (amino acids), sweetening agents (acesulfame K, sucralose), enzymes (bromelain, papain),stabilizer (xanthan gum).

Bez soli.

I co najwazniejsze  dla mnie to Smak.  Wreszcie moge go zmieszac z woda :) Ufff dla mnie to ogromny plus bo chce wyeliminować mleko z diety ale przyjmować białko. Przy innych odzywkach nie dało rady przy tej jak najbardziej.

Do kupienia: Tutaj

Zamowilam również amino.

Oneamino rozne smaki



oprócz białka stosuje aminokwasy podczas cwiczen a w szczególności podczas treningu wspinaczkowego. Plus tego , ze sa rozne smaki od coli po dzika truskaweczke :)

Oneamino to 100% wegli bez grama cukru. A to sie ceni.

Nutritional 1 sachet (6,5 g)  100 g
Energy 24 kcal / 100 kJ 369 kcal / 1550 kJ
Protein 6 g 92,4 g
Carbohydrates 0 g 0 g
Fat 0 g 0 g
     
Ingredients 1 sachet (6,5 g) 100 g
Micronized L-leucine 3 g 46,2 g
Micronized L-isoleucine 1,5 g 23,1 g
Micronized L-valine 1,5 g 23,1 g

Podaje skladniki roznych smakow:

PEAR: Micronized amino acids BCAA (L-leucine, L-isoleucine, L-valine), acidity regulator (citric acid), flavouring (pear), sweetening agent (sucralose). APPLE: Micronized amino acids BCAA (L-leucine, L-isoleucine, L-valine), acidity regulator (citric acid), flavouring (apple), sweetening agent (sucralose). WILD STRAWBERRIES: Micronized amino acids BCAA (L-leucine, L-isoleucine, L-valine), acidity regulator (citric acid), flavouring (pear), sweetening agent (sucralose).

Moj ulubiony to : jabłkowy :)

Można kupić: TUTAJ

I na koniec mam :

Oneheat fat burner




Szczerze - brzmi spoko ale jakos nie mialam jeszcze okazji ich perzetestowac.
Od przyszlego tygodnia mam zamiar je zastosowac. Mam kuracje na 12 dni więc po wykonczeniu ich dam znac jak sie czuje hihih ;)

Ale juz teraz moge napisac o nich tyle:

Jest zaprojektowany w celu uzyskania energii i spalania tłuszczu w ciągu dnia, podczas gdy eliminacji głodu cukjrowego. Jest odpowiedni dla tych, którzy chcą  zakończyć dietę ze stałym metabolizmu i wysoka energia.
Czyli :
+ Zwiększony metabolizm
+ Zmniejszone łaknienie
+ Zapobiega rozpadowi mięśni
+ Energia i skupienie na treningu





No to zobaczymy czy beda dzialac :)

Content 6 capsules RDI
Paullinia cupana extract 1400 mg *
Green tea extract 600 mg *
Coleus forskohlii extract 400 mg *
Inositol 400 mg *
Ginger extract 200 mg *
Rhodiola rosea extract 200 mg *
Naringin 10 mg *
BioPerine® 10 mg *

Ingredients 
Paullinia cupana extract, seville orange, green tea extract (Camellia sinensis), Coleus forskohlii extract, Inositol, ginger root extract (Zingiber officinale), Rhodiola rosea extract, black pepper extract, Bioperine® (Piper nigrum), Naringin, Capsule (gelatin).


Można kupić: Tutaj


A wszytsko mieszalam w Shakerze, Zgrabny, kolorowy, poreczny i mozna zmieniac i dokupowac zakretki :)

Chyba zamowie sobie wersje mini 300 ml bo jest taka slodka :) sami zobaczcie : Tutaj



Mozna kupic: Tutaj

A Wy co myslicie o Fitnessguru ?


Pozdrawiam
BeSLim

6 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nigdy nie próbowałam czegokolwiek w tym stylu... może nadszedł czas, by to zmienić, kto wie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale poczytaj najpierw zanim cos kupisz

      Usuń
  2. Dla mnie to chemia i póki co nie czuję że tego potrzebuje. Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dla kazdego odzywka jest :) Ale pewnie po co jesc chemie, zgadzam sie ja juz jej nie pije bo dostarczam naturalnie bialko;)

      Usuń
  3. Dla mnie jest to niepotrzebny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger