Mix zdjeciowy

Dzisiaj przygotowalam dla Was kolejny mix zdjeciowy.


Juz kilka dni zbieram sie do napisania recenzji o pewnych produktach.
Mam nadzieje, ze uda mi się to zrobić w tym tygodniu gdyż sa warte uwagi :) Wiec proszę o chwilkę cierpliwości :)

No i zamowilam sukienke , ktora mi polecalyscie. Jest piekna  i kolor jest bardziej żywy niz  na zdjeciu. Ale troszeczke zle sie w niej czuje  i juz zamowilam kolejna w podobnym kolorze ;)

Jesli ktoras z Was chcialaby ja ode mnie odkupić to proszę  o info na maila.

Rozmiar  sukieneczki M,           Kupilam ja :   TUTAJ



Foto ze stronki aby zobaczyć jaki jest prawdziwy kolorek:)



A kolejna rzecz , ktora juz mi sie podoba to kurteczka a la satynowa, która brała udział w mojej malej sesji zdjęciowej :) :)

Kupilam ja :TUTAJ



A oto moja mala sesja :)


Ostatnio gdy wstalam rano o malo co na zawal nie padlam. Jak juz wiece do pracy jezdze rowerem i niestety musialam pojechac w taka pogode:

Aaaa  muszę sie pochwalić schudłam 5 kg dzieki rowerowi :):)

I foto z innej sesji;)


14 komentarzy:

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger