LYDKI

                                        Zapraszam ma zestaw cwiczen na lydki :)


Znalazlam super obrazki z cwiczeniami i miesniami na lydki.
Koniecznie musze sie  nimi z Wami podzielic, gdyz uwielbiam takie konkretne ilustracje z miesniami, gdyz nie kazdy zna sie na anatomii i nie wie jaki miesnien pracuje.

Tylko zanim pokaze cwiczenia na wstepie Chce przypomniec:

Pamietaj na poczatku nie szalej z obciazeniem, nie zakladaj sobie tylu ciezarow, ze ledwo je podnosisz bo zrobisz sobie krzywde !!! I rozgrzewka obowiazkowo !!



                       WSPIĘCIA NA PALCACH W POZYCJI SIEDZĄCEJ 

 Jest to cwiczenie na maszynie, ale w domu mozna pokombinowac ze zwyklym krzeslem  i ciezarem na kolanach :)


                                     WSPIĘCIA NA PALCACH STOJAC



Jak widac na powyzszym obrazu jest kilka sposobow na wykonanie tego cwiczenia. Nie musisz miec profesjonalnej maszyny.

                                        UGINANIE NÓG W POZYCJI LEŻAC



Fajny wariant , dla osob, ktore nie chodza na silownie (rysunek lewy gorny). Nakladamy na kostke obciazenie :)

A gdy nie lubisz powyzszych cwiczen, bo nie masz kasy na silownie, albo nie lubisz cwiczen w domu. To WSKAKUJ NA ROWER !!!! Lydki na nim tez sie cwicza :)
























zrodlo obrazka: google.pl

9 komentarzy:

  1. Super objasnienia! Jeju gdyby mi sie tak chcialo jak mi sie nei chce... sesja i wakacje zrobiły ze mnie taką kluche ze ja nie wiem jak sie pozbieram. Karnet na szczescie jest od pazdziernika wiec nie ma przepros... ale totalny brak motywacji jak na razie:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana kazdy czasem ma jakiegos lenia;) Ja tez go czasem lapie;) Ale jak juz masz karnet to dobry poczatek na pozbycie sie go:)

      Usuń
  2. na lydki dobrze dziala duza ilosc powtorzen, a jesli chcemy je rozbudowac to warto cwiczyc czesciej niz 1-2 razy w tyg :) system 20,40,60 potorzen spowoduje ze bedziemy miec mega palenie hehehehe ja po takim treningu mam zgon ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę ćwiczyć łydki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi jaka zawzietosc u Ciebie Kochana :):)

      Usuń
  4. Ja na łydki polecam orbitrek. Świetne efekty w krótkim czasie

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger