Metamorfoza, Przemiana


Dzisiaj troszeczke o przemianach i motywacji dla tych co powoli traca  wiare  i sile do dalszego dzialania i pracowania nad soba...


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubie ogladac zdjecia z przemian innych osob. Lubie czytac jak doszli do takiego etapu w zyciu, ze postanowili zmienic siebie. Jednym slowem schudnac.

Czesto mam chwile slabosci i mowie sobie, tyle pracuje nad soba a efekty sa male... Wiem, ze czasem to dobija. Ale nie da sie schudnac w tydzien. Do tego potrzeba kilku, kilkunastu miesiecy okraszone ciezka , bardzo ciezka, ogromna praca !!!!!

Dzisiaj chce Wam pokazac kilka przemian , ktore powinny dac do myslenia  i zmotywowac nie jednego leniucha kanapowego :):)

Jesli chcesz poczytac szczegoly o kazdej przemianie to imie  i nazwisko danej osoby jest podlinkowane do jej strony, gdzie opowiada  o swojej przemianie :)

  Erica Thoppson


Edyta Woloszczuk






Grubaska


Magdalena M


David




Mam nadzieje, ze Was troche przekonalam do dalszej WALKI !!!



Be Slim

10 komentarzy:

  1. mega!!! motywacyjnie strasznie!!! szczegolnie zachwycila mnie przemiana nr1 szacun!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez zachwycila mega ta pierwsza przemiana ;)

      Usuń
  2. ooo ak ja jestem zmotywowana:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja stracilam nadzieje :( Pani z pierwszego zdjecia nie tyle ze tylko schudla, ale odmlodniala o jakies 5-8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie poddawaj sie !!!!!fakt ta pierwsza Pani super wyglada po przemianie, calkiem inna osoba :)

      Usuń
  4. Podziwiam każdą pozytywną metamorfozę, naprawdę dużo siły woli i motywacji trzeba mieć, żeby tak zmienić swoje życie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię oglądać i czytać metamorfozy innych, wtedy trochę łatwiej uwierzyć mi w swoją ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger