Woda, woda, woda

Dzisiaj kolejny raz temat zwiazany z woda.
Zapraszam



Jakis czas temu pisalam Wam posta jak nauczyc sie pic wiecej wody: TUTAJ

A jeszcze pozniej wspomnialam, ze posiadam nowy dzbanek do filtorwania wody, gdyz zaczelam czuc chlor w wodzie.

Na szczescie  dzieki firmie Dafi  stalam sie w posiadanu dzbanuszka , ktory zobaczycie ponizej.

Dzbanuszek jest nowoscia tej firmy, gdyz sam "powie  nam" kiedy nalezy wymienic filtr poprzez sygnaly swietlne :)

Dzbanuszek prezentuje sie tak:







Producent pisze tak:

''W kuchni należy czerpać przyjemność z jedzenia i picia, dlatego marka Dafi dba o smak potraw i napojów. W trosce o smak stworzyliśmy urządzenia filtrujące i próżniowe, które w kuchni przydają się na każdym kroku.

W pojemnikach próżniowych żywność zachowuje dłuższą świeżość i nie ulega szybkiemu zepsuciu. Z kolei przefiltrowana woda jest doskonałą bazą do przygotowania smacznych dań i napojów.

Każdy produkt Dafi służy więc spełnieniu misji naszej marki, jaką jest rozsmakowanie klientów w dobrej kuchni, opartej na czystej wodzie i świeżych produktach.''



Moja opinia.

Plusy:
- Jest duzo kolorow do wyboru wiec do duzy plus, bo sa osoby ktore kupuja rozne rzeczy do kuchni pod kolor:)
- cena filtrow nie jest az taka droga sztuka od 13 zl w zaleznosci od rodzaju dzbanka.
- szybkosc filtorwana wody - ma duzy otwor przez ktory przeplywa szybko woda, wiec to duzy plus, gdyz nie lubie czekac.
-dziala- smak wody poprawil sie, nie czuje juz chloru w wodzie.
- Powiadomienie swietlne to duzy plus gdyz nie trzeba recznie wprowadzac daty zmiany filtru, tylko nacisnac guzik i jak skonczy sie czas filtra, lampka zaczyna swiecic na czerwono.

Minus:
- Nie jestem pewna czy wklady innych firm wspol graja z dzbankami Dafi, mieszkam w UK i chciala bym kupowac filtry do dzbanuszka tutaj. Ale sprawdze to i dam Wam znac.
- Wielkosc- sa rozne rozmiary dzbankow, moj jest troszeczke za duzy , ale to tylko kewstia estetyki i ciezkosci
-szkoda ze filtry trzeba zmnieniac co miesiac

Podsumowujac:

Jestem zadowolona z tego dzbanka  i sadze, ze zostanie ze mna przez  dlugi okres czasu.



                                                          3 kroki z dafi
















Be Slim

17 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu też zastanawiałam się nad filtrem do wody. Mieszkam obecnie w Niemczech i woda butelkowa jest tutaj dosyć droga :/ A ile kosztują filtry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filtry zaczynaja sie od 13 zl :)

      Usuń
    2. hej, ja tez mieszkam w Niemeczech. Ja mam dzbanek firmy DWT, oipisalam wszystko na moim blogu http://kingaemigrantka.blogspot.de/2014/04/domowy-system-filtrowania-wody-bwt-z.html

      Usuń
  2. Jakiś czas temu też zastanawiałam się nad filtrem do wody. Mieszkam obecnie w Niemczech i woda butelkowa jest tutaj dosyć droga :/ A ile kosztują filtry?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre filtry kosztują w Polsce około 5 tyś zł i powinny mieć wymieniane wkłady, które kosztują w granicach 1 tyś, ja zostałem przy butelkowanej i to nie najtańszej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skad Ci wyszlo 5 tysiecy !!! ???

      Usuń
    2. 5 tys to wydatek na filtr ujecia wody. Sa filtry ktore zakladamy przed dostaniem sie wody do budynku mieszkalngeo. Wtedy Cale ujecie wodne jest przefiltrowane. Sa tez prostsze wersje filtrow na krany, wydatek oklo 800-1200 PLN. Filtry w dzbanku to najtansza wersja glownie do uzytku przy przyrzadzaniu napoi czy zup.

      Usuń
    3. ja mieskzam w Uk wiec wode mam bardzo miekka i odrazu mozna ja pic z kranu:) Tak robilam do tej pory i pewnie tez znowu zaczne, ale chcialam poprawic sobie smak i filtruje narazxie :)

      Usuń
  4. Używam podobnego dzbanka, tylko kontrolki nie ma ;) Co do wody, to często zapominam, a w takie upały szybko odczuwam przez to osłabienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij na mojego posta o nauce picia wody :)

      Usuń
  5. hej , ja mam filtr firmy BWT, tez z magnezem. Pamietaj aby dzbanek trzymac w lodowce. Filtr nalepzy raz na tydzien wyparzyc goraca woda, aby go "zdezynfekowac" inaczej bedziesz miala bakterie w nim. Pozdrawiam, i zapraszam na mnogego bloga: http://kingaemigrantka.blogspot.de/2014/04/domowy-system-filtrowania-wody-bwt-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adlaczego w lodowce? Pierwszy raz o tym slysze, ze trzeba go trzymac w lodowce...

      Usuń
    2. ze wzgledu na drobnoustroje, ktore sie namnazaja w stojacej wodzie. W filtrze sa zawsze jakies resztki wody, ktore sa podlozem w ktorym drobnoustroje sie mnoza. Stojaca woda, ma to do siebie, ze jest rajem dla mikroorganizmow, dlatego nalezy trzymac dzbanek w lodowce, a filtr raz na tydzien wyparzyc. Przeczytaj instrukcje obslugi, anpewno to wyjasnili. W mojej instrukcji obslugi, dokladnie to wyjasnili. Ja trzymam dzbanek z filtrem w lodowce i raz na tydzien filtr parze gpraca wode przez ok. 3 minuty.

      Usuń
    3. w mojej instrukcji niestety nic takiego nie pisze... dzbanek mam bardzo duzy 4 litrowy wiec jest za duzy do mojej lodkowki:) Ale napelniam go tylko troche zeby starczylo mi na jeden caly dzien , wiec woda az tak dlugo nie stoi :) Ale dziekuje Ci za te dobre info;)

      Usuń
  6. ja mam bobble :D i uwielbiam, chociaz u mnie woda leci po 1 czysta z kranu i jest dodatkowo filtrowana przez filtr w kranie plus bobble - ktory filtruje ja jeszcze raz :D w PL chyba bym sie nie odwazyla pic wody z kranu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogladalam z booble butelki hmmm cudowne sa !!!! :):) nie wiesz gdziemozna je dostac?

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger