mix zdjeciowy

Przepraszam Was, ze tak dlugo nic nie pisalam, ale zrobilam sobie weekend majowy w UK:)

Bylo troche remontowo w domu i aktywnie na dworze :)



             Oczywiscie kolejny dzien, to dzien planowania... + nowy sweterek :)


                                                            sweter: Tutaj


                       Wiosenny zestaw :) Ktory sprawdzil sie wieczorkiem :)


                                            

Jestem w trakcie wybierania bukietu slubnego.  Kobietki pomozecie mi?
Potrzebuje fioletowego bukietu. W necie znalazlam cos takiego? Myslicie , ze ktorys sie nada czy szukac dalej?


zrodlo: google.pl

albo

                                                            zrodlo: google.pl

                      Pierwszy , wlasnorecznie posiany trawniczek juz rosnie :)



Tylko sie nie smiac:) Wiem wygladam mega grubo w tej pizamie ale to tylko  zludzenie hihi:)
Dlatego wczesniej byl termofor zyrafa ;)




wczorajszy obiadek: tunczyk z warzywamy i pure z pietruszki i selera. Wiem wyglada jak ziemniaki, ale to nie ziemniaki :):)






18 komentarzy:

  1. Ta piżamka to pewnie na noc poślubną ha,ha :) Bukiet nr 2. a ten sweterek z rozpinanym bokiem rewelacja ! Uwielbiam Twoje Mixy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no a moj facet ma pizame goryla hahah to bedzie ciekawa noc poslubna hahaha :D:D:D

      Usuń
  2. A myślałaś o frezjach? Ja miałam bukiecik z białych frezji i czerwonych róż i powiem szczerze, że to był najpiękniejszy zestaw jaki kiedykolwiek miałam. Te mi się podobają:

    http://1.bp.blogspot.com/-n3_FL1Hp56c/UFgEt1LeaMI/AAAAAAAALOQ/_XWiCKXZzmY/s1600/03_FotoGolik_bukiet_2012_jaskry_frezje.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/-Ci0fGaepDTE/T8X50O0AiGI/AAAAAAAAKHA/RS9UCwPBaRo/s1600/0002_FotoGolik_26-05-2012.jpg

    http://taknazawsze.pl/wp-content/uploads/2013/07/536042_372974992780589_708173439_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bukiety sliczne:) A ja potrzebuje ciemnego fioletu w bukiecie ;) ale pomysle nad frezjami, dziekuje bo ja na kwiatach to slabo sie znam:)

      Usuń
  3. jakie pyszności na talerzu :D ... Sweterek masz mega śliczny ;)
    Co do bukietu to dla mnie nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz w tym onesie ;))) bukiet nr 1 dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mixy zdjęć u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie :) Nastepne mixy to beda juz z urlopu z Polski :)

      Usuń
  6. ta żyrafa jest prześliczna :D a co do bukietów, ja wybrałam sobie kalie, które były bardzo skromne ale mocno zjawiskowe. Z tych dwóch bukietów które wybrałaś, zdecydowanie ten pierwszy jasny, drugi kojarzy mi się z kwiatami na święto zmarłych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam w planie bukiewt z bialo fioletowych kalii ale jak babka powiedziala mi cene za malutkli bukiecik to spadlam z krzesla wiec dalam sobie spokoj z kaliami;) wlasnie bardziej mnie korci ten pierwszy bukiet;)

      Usuń
  7. bukiet ten pierwszy jest meegaa!! hmyyy żyrafka meegaa:) I ten sweter megga mnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger