Zakupy sportowe

Potrzebuje pomocy !!! :):)

Znowu dotyczy to moich zakupow :)

Tym razem planuje kupic cos sportowego :)

Ale zupelnie nie moge sie zdecydowac:

Wiec pisze do Was, abyscie pomogly mi wybrac;) :):)

Jak wiadomo: STANIKOW nigdy za malo :)

Stanik do jogi  TUTAJ

Albo
I kolejny jogowy stanik :) TUTAJ

Mysle jeszcze nad dresikiem.
 Cos takiego wpadlo mi w oczy:


 albo
 

 Brakuje mi tez bluzy do treningow, co myslicie nad tymi?:



albo


Wiem, obiecalam jednej z Was, ze juz koniec z kurtkami bo strasze wiosne :)
Ale korci mnie jeszcze ta:

 



I Co myslicie? Warto kupic czy jednak zdecydowac sie na  oryginalne: tzn nike, addidas?

16 komentarzy:

  1. Pierwszy staniczek wygląda fajnie :) I te krótkie dresowe shorty, sexi :)))
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie ma regulowanych ramiączek, ale długie spodnie są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tez ubolewam nad tymi ramiaczkami i to jest wlasnie minus... dlatego sie waham...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. te dziury na kolanach mnie powalily :)

      Usuń
  4. Jestem za pierwszym stanikiem:D jakoś mnie tak od razu urzekł:) ale w wyborze ciuchów nie pomogę, bo brałabym wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no ja wlasnie tez, kurcze musze jakis rest ciuchowy postanowic :)

      Usuń
    2. Jak patrze na ten sweterek z reniferami to do kompletu by się kominek w salonie przydał i kubek gorącej czekolady:D

      Usuń
    3. hihi no w sumie 2 w 1 na trening i na swieta sweterek dobry :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. nooo ten dresik mnie wlasnie najbardziej kusi :)

      Usuń
  6. Spodenki od dresiku fajne, a stanik bym wzięła różowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba kazda kobieta musimiec rozowy stanik w swojej szafie hihi ;)

      Usuń
  7. Bluza z reniferami super

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger