Pochwale sie

                         Dzisiaj chciala bym  sie czyms z Wami  pochwalic :)
                       Czyms co udalo mi sie zrobic na swieta wielkanocne :)






Jak co roku staram sie byc kreatywna w swieta i wykonywac rozne rzeczy swieteczne:)

Temat dotyczy koszyczkow wielkanocnych :)

Odkad mieszkam sama , tzn bez rodzicow niestety nie posiadam koszyczka do swiecenia pokarmu.
Nigdy nie bylo mi podrodze kupic go:)

W tamtym roku zrobilam koszyk samodzielnie z wikliny papierowe.
Zdjecie gdzies mi sie niestety zawieruszylo wiec nie moge Wam pokazac jak wygladal...

W tym roku postanowilam rowniez wykonac koszyk wlasnorecznie.

Pisze  o tym tutaj gdyz mega jestem z siebie dumna  , ze udalo mi sie taki wykonac:)

Poprostu chcialam sie pochwalic;)

Ale przyjme slowa krytyki jesli komus nie bedzie sie podobal, kazdy ma swoje zdanie :)

Oto on:

Koszyk jest w 100 % JADALNY !!! :D:D:D




Mozna zobaczyc, ze faktycznie jest jadalny nizej:)




Koszyczek oczywiscie byl wypelniony swieconka , ale pokazuje Wam go juz pustego, bo pewnie swieconka to dla kazdego rzecz indywidualna ;)

I Jak Wam sie podoba? :)

Teraz mam rok, aby wymyslec kolejny koszyczek, moze macie pomysly z czego wykonac nastepny?

18 komentarzy:

  1. O kurczę, genialne! Mój mąż byłby pewnie zachwycony gdybym mu taki koszyczek na Wielkanoc upiekła. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj omalo nie padl z wrazenia;) Zatkalo go na poczatku ale mega pozytywnie :)

      Usuń
  2. O rany ! Nie mam pojęcia jak to wymyśliłaś ! Chyba dużo pracy było ? Ale efekt świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to az tak duzo czasu mi to nie zajelo:) i sadze , ze kazda z Was da rade to zrobic:):)

      Usuń
  3. wow!! To jest megaa:Jesteś mega zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) ciesze sie bardzo, ze Wam sie podoba :)

      Usuń
  4. woooow!! normalnie kopara mi opadla :D zdolniacha !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :)
    A koszyk wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rękę do takich rzeczy! Genialnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger