Moje zakupy ciuchowe part 2


Kolejne moje zakupy :)

Tak jak pisalam wczesniej.
Testowalam sklep internetowy z ciuchami.

Wczoraj przyszla do mnie kolejna paczuszka z ciuchami i chcialam sie nimi z Wami pochwalic, bo nie moglam sie doczekac kiedy przyjdzie :)

I odrazu chcialabym Was zaprosic do kolejnego konkursu ktory oglosze juz jutro, a do wygrania bon na zakupy za 300 zl :) O tak prezent ode mnie :) Szczegoly konkursy jutro, a dzisiaj ciuchyyyyyyyyy :):)



Wiosna juz sie zbliza, chociaz tutaj  u mnie , niestety zimno sie znowu zrobilo. Wiec nowe rzeczy, w sumie jedna nowa rzecz musi poczekac na swoja kolej.
Za to 2 nowe kurtki z posta wczesniejszego moge smialo zakladac:) Myslalam, ze bede musiala poczekac do nastepnej zimy, ale stety czy niestety moge je zalozyc juz teraz :)

O kurtkach pisalam : TUTAJ  tak dla przypomnienia.

A wiec nowy nabytek to :

Czarna ramoneska.

Bardzoooooo dlugo zbieralam sie aby sobie takowa zakupic.
 No i w koncu sie zdecydowalam :)






                                 Kolejna rzecz ktora kupilam to:

Spodnie.
Oczywiscie na pormocji  - 30 %

Sa materialowe z kieszonkami na tylku  i z przodu tez maja kieszenie:)
Sa na gumce ze sznureczkiem.
Fason uniwersalny i dlatego je kupilam, moge je nosic na codzien, na trening , albo wspinac sie po skalach :)







                         

Kolejny raz sklep mnie nie zawiodl.

Aaa strona sklepu to: Sheinside   jak by ktos sobie tez chcial cos kupic;)



A moze Wy macie jakies sprawdzone sklepy internetowe, ktore polecacie, chetnie polukam i potestuje :)

Nastepnym razem chyba zamowie sobie te rzeczy, bo bardzo mi sie spodobaly... eh ale boje sie ze mnie jakis szal ciuchowy ogrania hehe :)



                                               Mozna kupic: TUTAJ

                                                     Mozna kupic: TUTAJ

                                                   Mozna kupic: TUTAJ

                                 Mozna kupic: TUTAJ








Be Slim

17 komentarzy:

  1. ciuszki super, ale brakuje mi koloru tutaj jakiegoś bo jesteś smutna w tych odcieniach, zarzuć sobie jakąś neonową apaszkę hm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie pomyslalam :) dzieki za rade;) wprawdzie buty maja razace rozowe gwiazdki, ale to za malo;)

      Usuń
    2. myślę,że jak coś koło twarzy byś dorzuciła kolorowego to buzia by promieniała :) teraz jest troszkę groźnie, ale ciuchy jak najbardziej w moim stylu :)

      Usuń
    3. swoją drogą możesz mi napisać w jaki sposób zamówilaś ciuchy? bo widzę,że to zagraniczna stronka a ja jestem trochę zielona w tych sprawach :D

      Usuń
    4. juz pomagam :)

      wlazisz na ich strone :)
      Rejesrtujesz sie tam
      wybierasz sobie ubranka ktore Cie interesuja, obok zdjec masz zwijak w ktorym wybierasz sobie interesujacy Cie rozmiar
      klikasz w dodawanie do koszyka i rzeczy ktore Cie interesuja zapisuja Ci sie w koszyku
      potem klikasz pay now
      uzupelniasz dane adresowe
      potem wybiuera sie rodzaj przesylki, masz rozne opcje nawet opcje darmowa z ktorej ja korzystam :)
      jesli masz jakeis kupoy, znizki itp to jest tam miejsce aby je wpisac
      potem po kontunuowaniu przekierowywuje nas do Pay pala aby zaplacic logujemy sie do naszego pay pala no i placimy
      jesli nie mamy konta na pay palu zaznaczamy opcje ze nie mamy i kieruje nas do strony online naszego banku :)
      jesli wszyteko jest okay sklep przesyla nam wszytekie informacje o zakupach, dane paczki i mozna sobie sledzic gdzie ona jest :)

      Usuń
    5. super dzieki, a przelicznik dolara jaki jest? 3,03 ?
      przesyłka darmowa? ile ci idzie?

      Usuń
    6. na gorze na stronie mozesz zmienic sobie walute nawet na polska . klikasz w "currency" na gorze na czarnym pasku i np widzisz ile kosztuje w zlotowkach :)

      Mi idzie 2 tygodnie :)

      Usuń
  2. Super wyglądasz!


    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wiem, dlatego kupilam :):) megaaaa wygodne :D

      Usuń
  4. wszystko rewelacyjne :) tylko co taka smutna minka :( uśmiechaj się częściej kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo osob mi mowi, ze sie nie usmiecham;) a ja hmmm nie umiem sie usmiechac :)

      Usuń
  5. Are those pants good to work out in?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger