Moja Kawa, kawusia, kawunia

Bez kawy nie funkcjonuje.
Zawsze rano musze wypic kawusie z ekspresu wysokocisnieniowego.
Lubie testowac rozne kawy, mam ich sporo.






Ale zawsze musze miec lavazza czerwona lub czarna.













                                                                                                                zrodlo google.pl
















                                                                                                             zrodlo : google.pl


Moja ukochana kawa  i nie zamienie jej na zadna inna. Inne mam na probowanie i dla gosci, czasem przyjdzie mnie ochota na jakas smakowa.
Nie pije rozpuszczalnej , 3 w 1 itp bo to nie kawa.
Kupuje w ziarnach do mielenia albo juz gotowa zmielona.
Zawsze przechowuje ja w lodowce, wtedy nie traci aromatu, jest zawsze intensywna. Wiec polecam trzymajcie swoja kawe w lodowce, albo zamrazalniku.

A dzisiaj moja kawka prezentowala sie tak:

 Zawsze obowiazkowo SPIENONE MLEKO -bez niego kawa juz nie smakuje az tak jak powinna.
Posypana cynamonem albo czasami kakao :)

A Wy jaka kawe pijecie?
Ja przyznaje sie do tego - jestem KAWOHOLICZKA :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger