Jak pozbyć się boczków pod pachami?

      Dostalam wiele maili z pytaniem co zrobic aby pozbyc sie waleczkow pod pachami.
Wiec specjalnie dla was troche cwiczen i porad jak sie waleczkow pozbyc :) Rowniez troche informacji jak dobrac prawidlowo staniczek bo to tez jest wazne przy tego typu problemach jak i rowniez aby zapobiec powstawaniu boczkow pod pachami.














Boczki pod pachami to problem, który nie jednej kobiecie spędza sen z powiek. Kobiecie, ponieważ to głównie panie nosząc bluzki i sukienki odsłaniają okolice pach. Boczki, czy też wałki pod pachami najczęściej pojawiają się u osób z nadwagą i otyłością i są związane z otłuszczeniem najszerszego mięśnia grzbietu.


Oczywistą metodą walki z boczkami pod pachami są ćwiczenia i dieta wyszczuplająca. Czasem boczki mogą się utworzyć w konsekwencji źle dobranego biustonosza, z którego piersi kobiety wylewają się, ponieważ najczęściej jest on za mały. Tak więc, jeśli jesteś kobietą i zmagasz się z tym problemem, najpierw udaj się po poradę do brafitterki. Brafitterka to specjalistka od doboru stanika, dzięki któremu walory twojego biustu zostaną maksymalnie wyeksponowane i uwydatnione, a co najważniejsze, dotychczas źle dobrana bielizna przestanie zniekształcać twoje ciało. Jeżeli jednak temat wałków pod pachami jest o wiele bardziej skomplikowany, to czas zacząć wykonywać odpowiednie ćwiczenia, które pomogą ci w wyeliminować ten wstydliwy problem.

Możesz wykonać kilka prostych ćwiczeń, aby pozbyć się boczków pod pachami:

-hantle:





-Skłony boczne w pozycji stojącej

Pozycja wyjściowa stojąca. Ręce opuszczone wzdłuż tułowia, w dłoniach trzymamy ciężarki. Teraz powoli zginamy ciało w prawo, opuszczając prawą rękę wraz z ciężarkiem maksymalnie w dół wzdłuż prawej nogi. Następnie wracamy do pozycji wyjściowej i to samo robimy z lewą ręką. Ćwiczenie wykonuj minimum 3 minuty dziennie.

-Podciąganie na drążku (lub samo opuszczanie)


Podciąganie na drążku jest idealne na wypracowanie kondycji, siły i wyglądu okolic pach. W tym ćwiczeniu pracują nie tylko najszerszy mięsień grzbietu, ale również mięśnie ramion – mięsień dwugłowy i trójgłowy ramienia. Jeżeli nie dajesz rady podciągnąć się na drążku, na początku możesz podstawić krzesło, wejść na nie, chwycić drążek i powoli opuszczać się tylko na dół. W dalszej kolejności spróbuj po opuszczeniu się trzymać się drążki minimum kila sekund.

-Damskie pompki

klękamy na podłodze, podpieramy się z przodu rękami i opuszczamy klatkę piersiową w dół, a potem unosimy ją w górę, uginając się na łokciach jak najniżej i unosząc do wyprostowanych rąk.

-Dociskanie dłoni



 stajemy prosto w lekkim rozkroku ręce uginamy w łokciach i układamy je przed sobą dłońmi do siebie i teraz dociskamy z całych sił dłonie do siebie. Ćwiczenia powtarzamy przez 5 minut.

-Boksowanie

stajemy w lekkim rozkroku i wykonujemy wymachy rękami na przemian w przód jak w boksie do prostych rąk, pięści zaciśnięte.

                Jak powinno dobierac sie prawidlowo stanik:












 




























zrodlo: http://www.cwiczenia.org
http://befit.pl
http://cellulitka.blogspot.co.uk

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten zestaw ćwiczeń jutro go wypróbuję , filmiki o biustonoszach też przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzoi zapraszam ponownie czy to na bloga czy na FB :)

      Usuń
  2. Czy ćwiczenie wyłącznie z hantlami przyniesie mi wymarzony efekt? Czy bede musiała wykonywać wszystkie podane cwieczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie musisz wykonywać wszystkich ćwiczeń.mwybierz te który najbardziej lubisz ;) liczy się ilośc serii, powtórzeń i obciążenie :)

      Usuń
  3. Jak duże musi być obciążenie? Nie wiem ilu kilogramowe kupić ciężarki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy od indywidualnego zapotrzebowania, musisz wiedziec ile jestes w stanie pidniesc aby spokojnie zrobic serie i powtorzenia. Na poczatek mniejsze obciazenie a z czasem sila wzrosnie wiec dokladac kiligramt. Pozdrawiam

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger