Fitness trening

Wszystkie fitnessowe gadzety na pewno pomoga Ci w wyszczupleniu i modelowaniu sylwetki, ale najlepszym bedzie wlasne narzedzie do cwiczen - TWOJE CIALO.
Trenujac wylacznir ze swoja masa ciala, angazujesz do pracy wiecej miesni i szybciej spalisz zbedne kalorie.
Dzisiejszy fitnessowy trening zawiera nowe, malo znane ruchy, zapozyczone z kilku roznych sportow m.in Capoeiry, zapasow i break dance`u. Do dziela !

Postanowilam dzisiejszy fitness trenig zapozyczyc z gazaty sharpe. Nigdy nie kupuje gazet ale jakos mnie oststnio natchnelao bedac w Polsce  no i kupilam Sharpe. Spodobal mi sie wlasnie ten fitness trening  i specjalnie dla Was chciala bym go tutaj zaprezentowac. Nie mam pewnosci czy kupujecie tego typu gazety bo sa drogie wiec  dzisiaj maly bonus ode mnie dla was - foty  dotyczace tego treningu z gazetki Sharpe.

Wg mnie jest to fajny, mily i roznorodny trening.


























zrodlo: gazeta Sharpe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger