Moja motywacja





Moja motywacja jest lekko dziwna i przechodziła różne fazy.

Na początku oglądałam różne zdjęcia pięknych kobiet z ciałami jak marzenie, patrzyłam, patrzyłam i marzyłam o takim ciele,

Potem mi się trochę zmieniło.

Teraz motywują mnie osoby, które pokazały swoje metamorfozy, które walczyły bardzo, aby wyglądać tak jak chcą.

Pierwszą osobą na myśl przychodzi mi Dominika Gwit. Wiem, wiem dopadł ją efekt jojo, nieodpowiednia dieta. Ale nie wnikam w szczegóły, chodzi o samą osobę. Osoba, która miała problemy z otyłością ogromne od dziecka, wzięła się w garść i w ciągu chyba 9-10 miesięcy osiągnęła coś co mnie zaszokowało. Nie potrafiła już znaleźć ubrań dla siebie, ale tylko z tego powodu, że nie było już tak małych , a nie tak dużych...

Naprawdę gdy mam chwile słabości przypomina mi się ta metamorfoza.

Mówię wtedy do siebie skoro ona dala rade, ja tez dam !

A Ciebie kto najbardziej motywuje do dalszego działania ?


( źródło zdjęcia google.pl)








4 komentarze:

  1. No ni, pamiętam tą metamorfoze tez jej bardzo zazdrościlam. Szkoda mi jej bo tak sie cieszyla ze pieknie wyglada, a teraz jeszcze gorzej. Mówi, że tak lepiej sie czuje, ale ja w to nie wierze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez motywuja takie osoby, ktore cos zdzialaly, a nie od zawsze byly szczuple, a teraz tylko sie chwala

    OdpowiedzUsuń
  3. To byla wielka metamorfoza internetu. Bylam z niem bardzo dumna. Tez mnie motywuje. Mimo iz dieta dla niej byla skuteczna to nie potrafila z niej wyjsc. No coz czasem tak bywa. Nie motywuja mnie jej slowa bo mowila ze teraz wspaniale sie czuje, ze bedzie to utrzymywac itp itp, a teraz gdy wrocila do wagi, powiedziala , ze to teraz jest szczesliwa. No coz media ja sklonily do takich wypowiedzi tylko ona sama wie jak to bylo naprawde. Ale gratuluje jej wytrwalosci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda , ze nie utrzymała wagi. Zrobiła kupę roboty. Fakt mnie tez motywuje , ze osoba z taka waga może zacząć szukać ubean w rozmiarze xs wow

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger