Photo mix BeSlim


W dzisiejszym Photo mix BeSlim muszę koniecznie Wam pokazać termos , który trzyma mięcej niż 48 h, nowe lunchboxy z biedronki, przypominajka o konkursie i troszeczkę zdrowego jedzenia i jeden grzeszek, który był mega pyszny.



To już ostatnie pędzle. Obiecuje.
Tym razem kupione - TUTAJ -



Nie mogłam uwierzyć z wyników mojego testu.
Zakupiłam butelkę z funkcja termosu. Fajnie wygląda bo to termos ale nie taki standardowy. Lepiej się go trzyma.
Po 24 godzinach woda była gorąca. Po 48 godzinach wylewałam ciepła wodę. Naprawdę polecam ze względu na długość trzymania temperatury.
Kupiłam - TUTAJ -




Uwielbiam takie śniadania


Nowy wynalazek. Omlet z kalafiora. Pycha
 



Papa Polsko


Były pycha
 A co, czasem można.
Kosztowały tylko 5 zł.


Dorwałam w biedronce za 5 zł
 

 Przypominam o konkursie , który trwa do Niedzieli na FB


Taki mały prezent dla mnie ode mnie. Kolczyki z Apartu.
 





14 komentarzy:

  1. Jak zawsze super mix Max

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te kolczyki, a co do lodów ja właśnie jem swoje hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz tym tremisem, serio tye godzin cieplo trzymal? Cena tez spoko widze, Elka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio, bardzo długo trzymał. Sama jestem zdziwiona jak za taka cenę i z takiej strony.

      Usuń
  4. Kurcze fajny ten bidon i duzyyyy. Ile tam wchodzi wody?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam obsesje na punkcje pedzli, mam juz ich chyba z 500... termos fajna rzecz, ciezko znalesc dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęscie ostatnio pozbyłam sie wiekszej części moich pędzli. termos nadal super sie sprawuje

      Usuń
  6. Podoba mi sie ten termos, fajna rzecz na zime. Zamawiam ale w innym kolorze. Ladne te kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te kolczyki, ile kosztowaly? Nie udalo mi sie wygrac bidonu, ale juz go zamowilam. Też ważki:) Mi niestety te pojemniki z biedronki szybko sie zniszczyły, ładnie wyglądały , ale niestety są nietrwale....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki kosztowały niecałe 42 zł. Na chwile obecna pojemniki jeszcze sie nie rozleciały. Mam w planie kupić inne, piętrowe. Dam znac jak je będę już mieć.

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger