Brownie


Niedziela, wszyscy na popołudniowej drzemce, a ja siedzę i wcinam brownie. Tak, dobrze czytasz. Jem brownie. Teraz pewnie myślisz Taaa to, co to za BeSlim skoro wpieprza brownie , a na insta pokazuje zdrowe posiłki. No cóż, czasem tak bywa, że po ciężkim tygodniu fizycznym i psychicznym nadchodzi taki dzień , ze energii brak na wszystko. Tak pocieszałam się kawałkiem brownie, które z rana zrobilam. Chcesz przepis?

Do sedna. Chodzi o to, żeby nie popadać w jakaś paranoje bycia fit. Masz zły humor, jest Ci źle zjedz brownie. Nic się nie stanie.
Moda na bycie fit panuje od dawna, ale ja i mój blog tego nie popiera. Nie chce być za wszelka cenę fit i dążyć do tego po trupach. Ustalać jakieś durne krótkie terminy żeby tylko zdarzyć do tego lata wyskoczyć w to pieprzone bikini.

Tak mam doła gdy patrze na siebie, mega brzuch z rozstępami stad aż na Alaskę, uda o Matko Boska, aż nie komentuje , a dupa to mogla by być trochę mniejsza i odstająca.

Staram się . Ćwicze prawie każdego dnia ( nie, nie mam czasu na 2 h trening, mam rodzinę ) jem zdrowo, bynajmniej się staram. Nie wypominaj mi teraz tego brownie...
Mam 28 lat zawiesiłam sobie poprzeczkę na 30. Na 30 urodziny mam plan wystąpić w sesji zdjęciowej w najlepszym bikini na świecie ! Szukam fotografa? Ktoś chętny ?! To będzie taka moja nagroda za poświęcenia . Walczysz ze mną?


Chciała bym ogłosić , że forma bloga trochę się zmieni. W sieci nie znalazlam jeszcze interesującego bloga à la pamiętnika , w którym można przeczyta zmagania w darzeniu do wymarzonej sylwetki. A więc chce, aby ten blog był taki. Będę publikować posty związane ze sportem itp ale to tez będzie mój taki pamiętnik. Takie miejsce , w ktorym my wszyscy będziemy się wspierać, wymieniać informacje, dawać rady. Jesteś? Przedstaw się w komentarzu.




23 komentarze:

  1. Elka , waga 90 kg dąże do 5 z przodu, mam nadzieje, że sie uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka 74 kg , marzenie 60 kg. Dawaj ten przepis na brownie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Olka 69 kg chce 59. A ja dzisiaj zjadlam ciastka bo aż mnie nosiło z nerwów. Pomogło. Jutro nowy daień i trening na pewno. Kłaniam sie nisko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jutro nowy dzień, nowe wyzwania

      Usuń
  4. Karina , ja sie wstydze podać wage. Ale witam dziewczyny i Ciebie BeSlim. Tak samo chce schudnąć i daje sobie bezpieczne 2 lata. Mieszkam poza granica PL i za 2 lata planuje wrócić do Pl, nowe miejsce, niwe zycie i nowa ja. Takze mam silną motywacje. Wybacz za anonim ale nie mam jak sie zalogować inaczej. Pozdrawiam Karina - Marina

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Majka jestem. Podoba mi sie ta nowa wersja bloga. Zostaje ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Max , jestem tu od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Max, wiem wiem, że jesteś i super , że sie oddzywasz w kom. :)

      Usuń
  7. Przepis na brownie:
    3 jajka
    250 g cukru
    60 g maki pszennej
    60 g kakao
    100 g masla albo margaryny
    1/4 lyzeczki Soli
    200 g gorzkiej czekolady
    Ekstrakt z wanilii łyżeczka

    Jajka miksujemy z cukrem i ekstraktem, dodajemy rortopione maslo, potem roztopiona czekolad. Maka plus kakao i wszytsko delikatnie mieszamy lyzka. Do piekarnika na 20-25 min 180 kontrolowac zeby sie nie scielo calkiem bo wyjdzie murzynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki !!! Dzisiaj ja mam ten dzien... potrzebuje brownie, nazwe go brownie beslim na poprawe humoru :-) Jagoda

      Usuń
  8. Żaneta. 27 lat , 80 kg. Pottze uje wsparcia bo juz nie ogarniam sama. 20 kg już zlecial a teraz mi sie nie chce:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj sie !!!! Tyle już za Tobą. Dasz radę.

      Usuń
  9. Milka, wpadam tu czesto. Taka sugestia publikuj wiecej i czesciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, staram się. Gdy profil bloga troszkę się zmienił , mam więcej czasu wiec posty będą pojawiać sie cześciej mize co 2-3 dni ? zobaczymy.

      Usuń
  10. Cheat meale są nie tylko dopuszczalne, ale wręcz wskazane;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger