MIX ZDJĘCIOWY




Wiem, wiem męcze Was tymi zdjęciami.
Ale wiem, że chetne je oglądacie.
Dzisiaj zakupowo, sportowo i jedzeniowo.




Nowy zakup. 
Letni kombinezon . 
 Uwielbiam go. 
Mega sie rozciąga i jest bardzo przewiewny.
Do kupienia - TUTAJ-



 Po treningu Hiit


Moja figura nie jest na tyle okay jeszcze, wiec w to lato na plaże wyskoczę w "zakrytych" strojach kąpielowych
Ten akurat do kupienia - TUTAJ -




Moje jedzonko z ostatnich kilku dni




Moja nowa miłość
 

W tle widać mój rower i trenażer, na którym robie ostatnio interwały
 

Uwielbiam kawe, musi być lekko ciepła, dużo mleka i wysoka  piana.
 

Zamiast owsianki wcinam to pychaaaa
 






10 komentarzy:

  1. Dzieki za inspiracje jedzeniowe, zawsze mam proglem z jedzeniem ale terazm wiem co mniej wiecej jesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo wlasnie takiego stroju poszukuje. Wstydze sie bikini bo mój brzuch jest okropny. Zamawiam, moze dojdzie szybko. Ile Ty czekasz na przesyłkę z tefo sklepu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaaam wszystko wygląda pysznie, zazdroszcze czasu aby zrobic takie dania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam czasu... te dania robi się bardzo szybko, 15-20 min:)

      Usuń
  4. Zazdroszcze trenażera, ja mam rowerek stacjonarny ale tak go niecierpie, że praktycznie go nie używam. Jak jest ładnie ide na rower na dwór, ale najgorzej jak pada deszcz czy jest zima:(:( btw jaka to firma? Polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę pojechac normalnie w świat, ale kiedy się nie da , trenażer to fajna sprawa. Ja mam tacx

      Usuń
  5. Ja bym nie mogła wypić zimenj kawy, ale owszem piana musi być zawsze :)
    Ciag dalszy zachwytu nad Twoimi włosami. Są poekne

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger