mix zdjęciowy BeSlim







Dzisiaj trochę zakupów, spacer, jedzenie, trening . Zobacz koniecznie co się, u mnie ostatnio działo.




 Przyrząd do robienia warkocza francuskiego. 
Nie powiem fajny gadżet, ale raczej jest potrzebna druga osoba, ja miałam problem , żeby zrobić samemu. Ale nie powiem efekt jest super.
Do kupienia  - Tutaj -


Zakłądacie sztuczne rzęski? Ja czasem, na jakieś wyjścia. Ostatnio zaopatrzyłam się wreszcie, w coś co pomaga w zakładaniu ich , a mianowicie  metalowa a la penseta. Duzo łatwiej niz kalsyczna pensetka.
Do kupienia  - Tutaj -


Mój najnowszy zakup. Oj boska sukienia z boskimi plecami na lato, jedyny minus, megaaa ciężko się ją ubiera
Do kupienia - Tutaj -
 

Prezent dla mojego faceta. Kubek a la obiektyw. Faktycznie wygląda jak obiektyw.
Fajny na wyjazdy.
Do kupienia  - Tutaj -


 Mój nowy strój kapielowy. Oj nie moge sie juz doczekac jak go ubiore.
Do kupienia - Tutaj -


Zdrowy , domowy pasztet warzywny. Przepis niedługo na blogu
 

Tak , tak ruszyłam swoje 4 litery i zaczęłam ćwiczyć.
 

Zdrowe śniadanko to podstawa. Pamiętaj o tym.
 
 I na koniec szyneczka, która sama zrobiłam. 100 % kurczak plus przyprawy. Pychaaa.









20 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, a szynka wyglada super, jak ja zrobilas??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie jeszcze nie moge ruszyc:(:( za duzego lenia mam ale wymowek sto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawaj i to saybko, przegoń lenia!!!

      Usuń
  3. Oshe ten strój jest boski!!!! Zamawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochalam sie w tym stroju, nie lubie jedno czesciowego ale ten musze koniecznie miec.Elka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem on jest super boski, mam motywqcje do cwiczeń przez niego:)

      Usuń
  5. Wow nie wiedzialam ze da sie szynke zrobic, koniecznie napisz jak to zrobic Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie wpis na blogu o szynkowarze

      Usuń
  6. Fakt ten strój kąpielowy jest boski. Nigdy takiego nie widziałam. Szynka wygląda super, a ten kubek a la obiektyw hmm fajna sprawa. Muszę kupić mojemu mężowi.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, śniadanie to podstawa. Niestety wiele osób o tym zapomina. Ja najwięcej jem na śniadanie okolo 400 kslori nawet ale super sie z tym czuje.
    Strój w dzisiejszym poście wymiata
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniadanie ważna rzecz, a faktycznie strój dzisiaj wtgrał

      Usuń
  8. Fajna ta sukienka, no ale trzeba nad plecami do niej popracować. Do lata dasz rade:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano niestety plecy trzeba do niej mieć.

      Usuń
  9. Mam taką samą mate, biedronka wymiata :-)
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolega z pracy używa prawdziwego obiektywu jako kubka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, szalony , nie wiedzialam, ze tak sie da.

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger