18 komentarzy:

  1. Zaciekawily mńie te ciężarki, fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niop mnie też. To taka butelka w kształcie ciężarków. Kosztuje gorsze wiesz jako gadżet, fajna sprawa.

      Usuń
  2. A mi sie te legginsy podobają. Fajnie tyłek w nich wygląda! E.w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te legginsy to fajna sprawa. Super podkreślają tyłek.

      Usuń
  3. Noo te leginsy wymiataja. olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mam wrażenie , że coraz częściej pojawiają sie w necie.

      Usuń
  4. Podoba mi die taka lista

    OdpowiedzUsuń
  5. No i na reszcie znalazlam tw legiinsy. Wszedzie je dzisialam na fotach, ale nikt nie mowil skad je ma. Zamawiam, ale szare. Ewka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny zestaw. :) osobiście używam klocków do jogi i jestem z nich zadowolona, bo bardzo pomagają w ćwiczeniach. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te klocki. Są bardzo pomocne.

      Usuń
  7. Szukalam w sklepach takich leginsów a tu proszę wystarczyło zerknąć do internetu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny zestaw :) Wybrałabym klocki do jogi i legginsy. A ciężarki intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężarki fajna sprawa, takie inne.

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger