24 komentarze:

  1. Zazwyczaj mam problem z tym co zrobić na obiad, a na kuleczki z indyka nigdy bym nie wpadła. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śwetne! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzisz, tego właśnie szukałam. Robie dziś na obiad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak będzie się miała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem zapowiadało się teorie na temat bezobsługowych aut, poruszających się z punktu A do punktu B bez udziału kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Dziś oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które nierzadko trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Według mnie motoryzacja porusza się trochę nie tą drogą którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę nie rozumiem związku z moim blogiem...

      Usuń
  5. Wlasnie zaczynam je robic:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszly super smaczne i do tego mam obiad na 2 dni plus pare kulek zamroze na kryzys. Fajny pomysl z tymi indyczymy kulkami beslim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Tak, jest ich sporo obiad na dwa dni plus na kryzys zawsze w lodówce

      Usuń
  7. Nie miałam pomysłu na dzisiejszy obiad a akurat mam indyka w zamrażarce więc przetestuję przepis i zobaczymy czy się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis sprawdzony i zapisany, dzieki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomidory i indyk, to co lubie majbardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis wygląda naprawdę fajnie i nie ukrywam, że jestem zawiedziona, że nie wrzuciłaś zdjęcia, chociażby takiego z telefonu:). Jestem ciekawa jak to wizualnie wygląda:P

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger