31 komentarzy:

  1. Ten koc jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zaineresowala mnie 4. Super na lato takie cos bedzie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Taka bluzka motywuje aby poćwiczyc troche nad swoimi plecami

      Usuń
  3. Mnie tez ten koc zainteresował. Niby zdrowie, sport ale fajnie mieć taki koc, w sumie na plaże ale nie tylko. Kupuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, dieta dietą ale taki pączkowy koc , to fajna sprawa na plaże

      Usuń
  4. Fajna ta wishlista, krótno i na temat. Koc i obudowa na tel super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ta 4 jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi sie ta bluzeczka podoba i okularki, fajny masz styl BeSlim

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda wspaniale! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten koc kest super, nawet nie wiedziałam, że można miec okrągły koc. A taki pączek to fajna sorawa jak się jest na diecie :-) Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zakupu, chyba coś czuje , że w te wakacje plaże będą całe w pączkowych kocach:)

      Usuń
  9. Fajna ta wishlista, mała ale konkretna. Są ddodatki, ubrania , a nawet i koc sie znalazł. Swoją drogą były inne modele " niezdrowych" kocy ? Wiolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizza jeszcze była. Ale musisz zerknąć, może pojawiło sie już coś nowego

      Usuń
  10. Mi ta obudowa sie podoba ale niestety tylko jak widze jest na iphona:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesli masz fajne plecy do bluzka numer 4 bedzie idealna na jakies fajne wyjscie. Musze niestety jeszcze teoszke pocwiczyc aby zakupic taka bluzke, ale dodaje do mojej wishlisty na ten rok.
    A.C

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, masz racje. Trzeba powoli zacząć rozglądać się za nowym bikini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnych zakupach pokaże wam moje nowe bikini

      Usuń
  13. Osobiście uważam iż dzisiaj naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , ale co to ma wspólnego z moim blogiem?

      Usuń
  14. Kiedy następny trening ?

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger