30 komentarzy:

  1. Uwielbiam chia, a z mlekiem kokosowym to juz w ogole poezja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatwgo ten przepis. Ja też go uwielbiam.

      Usuń
  2. Aż wstyd sie przyznać, ale nigdy nie jadła, chia. Gdzie ją można kupić i jak to w ogóle smakuje?
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to chyba w każdym sklepie jest. Musisz spróbować koniecznie.

      Usuń
  3. Uwielbiam tą Twoją serie. Szybko i smacznie. Proponuje jeszcze dodawać zdjęcia finalne, a już bedzie na sto procent super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia będą, ale gdzie indziej o tym pod koniec roku sie dowiecie. Czasem będę robić zdjęcia potraw.

      Usuń
  4. Fakt szybko i zdrowo, to jest to.
    Max

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwościa zawsze czekam na te przepisy. Następnym razem poprosze o jakiś pomysł na sycący i szybki obiadek, prosze!!!
    Anielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, następny przepis specjalnie dla Ciebie coś na obiad . Zdrowo sycąco i mięsnie będzie.

      Usuń
  6. To już wiem jakie będzie moje śniadanie jutro. Akurat wszytskie składniki mam. Yesssss:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak wyszło. Smacznego !!

      Usuń
  7. A można zastąpić innym mlekiem? Nie ukrywam kokosowe jest drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi fajnie, zrobie jutro

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo fajnie, lubię coś takiego niż chleb czy jajecznica , a owsianki nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chia z mlekiem kokosowym są tak delikatne, że rozpływa się całość w ustach. Myślę, że takie śniadanie dostarcza wielu cennych witamin i minerałów. Ogólnie chia stanowią idealne urozmaicenie jadłospisu. Są gęste odżywczo, a jednocześnie nie dostarczają wielu kalorii. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chia moje odkrycie zeszlego tygodnia z mlekiek kokosowy jeszcze nie jadlam. Zrobie dzisiaj!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja lubie polaczenie owocow lesnych, w sumie to każdy owoc można zastosować. Codziennie coś innego. Elka

    OdpowiedzUsuń
  13. Pycha zrobilam rano i wlasnie teraz jem bo nie wytrzymalam
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi super, zdjecie poprosze jak to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie jem, pycha!! Alicja N

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zrobilma z mleka krowiego i mega rzadkie bylo:/ chyba nastepnym razem zrobie z tym kokosowym

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dzis na podwieczorek, juz nie moge sie doczekac:) pachnie pysznie ale jeszcze ziarenka nie napecznialy za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutro zrobie, sprobóje z mlekiem sojowym, nie mam kokosowego. Myslisz, ze wyjdzie?
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie sobie zajadam. Nie myślałem, że to takie dobre. Dzieki BeSlim. Zawsze dobrze poradzisz. Alfred

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo Matko jakie to pyszne!! Dałam jigurt grecki i jest niebo w gębie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajadam wiśniowe, obłedna rzecz. A jaka zdrowa. oł maj Gosh

    OdpowiedzUsuń
  22. Więcej takich przepisów poproszę. Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja mam wersje wiśniową dziś. Wiśnie jeszcze z sadu z lata. Ewka

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger