Mix zdjęciowy



Kolejny mix zdjęciowy do obejrzenia. Dzisiaj troche mnie, o mojej mani na punkcie wałków, zakupy i śniadanie. Troszkę prywaty nie zaszkodzi, a Ty poznasz mnie bliżej.





Wykupiłam prawie całą serie tych książek. Polecam






Step i wałek są już moje - biedronka. Kto się jeszcze skusił ?






   Mój pomocnik - gofrownica



Gofry na śniadanie, a czemu nie !



                                     Czasem jest taki dzień, że opadają siły i nic sie nie chce...













                                                           
                                                           Moje taśmy a la TRX




                                           Rolowanie po treningu to najlepsza rzecz.





                           Moja nowa torebka. Mala czarna do kupienia - TUTAJ -



  Płaszczyk na wiosne juz kupiony. Do kupienia - TUTAJ -







Blackroll duo, ktoś ma? Super wałek polecam


Tak tak to juz 3 mój wałek ...







19 komentarzy:

  1. Step to świetna sprawa. Mój ma już wiele lat i nadal świetnie się spisuje. Swoją drogą nie wiedziałam, że takie cuda można znaleźć w biedronce, dziś chyba tam zajrzę. Jeśli lubisz gofry, koniecznie zajrzyj do mnie i wypróbuj mój przepis na moje czekoladowe pancakes - myślę, że ciasto można wykorzystać także do gofrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biedronce czasem są super rzeczy. Dzieki, na pewno wypróbuje Twój przepis

      Usuń
  2. Fajne te książki, a gofrownica to moje marzenie. Jestes zadowolona ze swojej? Dobrze dopieka? A co do wałków, jesteś szalona, że aż 3 :-) piękne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiłaś smaka na te gofry, a ja nie mam takiej gofrownicy...:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ja też nie wiedziałam, że takie fajne rzeczy w biedronce są. I jak sie sprawdza step, opłacało sie go kupic?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty ładna dziewczyna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze blackroll duo... to moje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie 3 walki to już mania, ale fit mania Ewka

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zazdroszcze trx. Zmierzam do zakupu juz rok ale cos mnie jeszcze blokuje... zadowolona jestes z tych taśm w sensie fenomenu ich? Olka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszłaś z tymi kręconymi włosami.
    A o mani wałkowej coś wiem. Mam ich 5 haha.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow nie miedziałam o takim wałku jak duo. Wygląda śmiesznie, a działa? Ulka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie ten płaszczyk i nawet cena okay

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że zmotywowałaś mnie to zakupu wałka? Wczoraj kupiony, czekam na przesyłke, nie moge sie juz doczekac !!!
    A.M

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę sie napatrzeć na to zdjęcie z lokami, bosko tam wyszłaś. Emilka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie włosy! Wow! Aż chce się podejrzewać, że stoisz przed lustrem całe dnie i je pielęgnujesz?! Wow! Ja uwielebiam olej z rokitnika.... Kiedyś dawano go koniom, by miały piękną i błyszczącą sierść...:) hyhy Połaszczyłam się! Faktycznie są efekty, ale trzeba mieć determinację:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie piękne włosy, aż napatrzeć sie nie moge. ZAZDRO !!! Majka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ile walków, we włosach to ja sie zakochałem. <3 Max

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger