[ Trening dnia ] 3

Nie masz czasu na długie treningi? Koniec z wymówkami. Mam dla Ciebie szybki, autorski trening na całe ciało. Potrzebujesz tylko pół godziny.Wskakuj w dres i do dzieła.

Zanim zaczniesz ćwiczyc z moimi treningami , zapoznaj sie z zasadami.
O zasadach wykonywania moich trenigów pisałam - TUTAJ -


5 min rozgrzewka
20 min trening głowny:
Każde ćwiczenie wykonaj 10 razy przy czym 20 sekund ćwicz i 10 sekund odpoczywaj przed nastepnym ćwiczeniem.
5 min cool down - odpoczynek



53 komentarze:

  1. Fajne Ci te treningi wychodza. Zabieram sie za niego. elka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooohoooo nie moglam sie go doczekac. Thx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo dalam go skonczyc, mega super trening. Juz 3 zrobione teraz bede je miksowac. Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna miksowac. Nie trzeba po kolei ich robic. Sa tak stworzone, ze mozna sobie wybierac ulubione

      Usuń
  4. Wow kolejny raz , dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie go zaczynam, zobaczymy co tym razem zmalowalas BeSlim !!:) poprzednie byly super. A kiedy jakies z przyrzadami?

    OdpowiedzUsuń
  6. Melduje, ze zrobiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo wreszcie jakis konkretny trening, zrobie jeszcze dwa poprzednie i dam znac

    OdpowiedzUsuń
  8. Poranny drening zrobiony , a zupa dyniowa robi furrore u mnie na uczelni! Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super ze trening i dynia posmakowaly

      Usuń
  9. Kolejny fajny i profesjonalny trening. Wielki plus ze daje popalic a zarazem to tylko 30 minut. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto chodzilo, zeby dawal wycisk i trwal tylko pol godzinki

      Usuń
  10. Uwielbiam Cie BeSlim za te treningi. Sa super profesjonalne i oczywiscie skuteczne. Trenuje od poczatku i widze , juz efekty. A.W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Milo slyszec ze ktos trenuje od poczatku i ze sie treningi podobaja

      Usuń
  11. Zabieram sie do cwiczen ! Max

    OdpowiedzUsuń
  12. A kiedy bedzie trening z obicazeniem tN z jakims sprzetem? Pilka, tasmy, trx moze?

    OdpowiedzUsuń
  13. A moge zrobic dluzsze przerwy, nie daje rady. Slaba kondycja jeszcze. Dawno nie cwiczylam niestety...
    - Zdesperowana -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz ale raczej powinno sie trzymac seri i odpoczynku tak jak napisalam. Jesli masz slaba kondycje odsylam Cie do postu w ktorym mowie jak zaczac moje treningi i jak odbudowac kondycie przed treningami.

      Usuń
  14. Ja tez wlasnie zaczynam treningi z Toba. Zobaczymy jak zareaguje moj tluszczyk Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze tluszczyk ucieknie w sina dal z przerazenia hi hi:)

      Usuń
  15. Zrobione. No, No ten dal bardziej czadu niz poprzedni !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oto chodzi. Tluszcz ma znikac a miesnie pojawiac sie

      Usuń
  16. Wg mnie jeden z lepszych treningow jakie ostatnio robilem. Mati

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie 1,2 i 3 trening Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  18. Widze po komentarzach, że nawet faceci wzieli sie za Twoje treningi. Brawo Ty! Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no tez jestem zaskoczona i bardzo sie ciesze, ze faceci tez tu zagladaja:)

      Usuń
  19. Melduje, zrobione!!! Odczucia pozytywne
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  20. To jak wszyscy to ja tez:) zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysl z tymi treningami. Jestem bardzo zabieganą osobą. A tu tylko 30 minut. Na taki trening to zawsze znajdzie sie czas.
    Ewelina N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokaldnie, nie ma wymowek ze nie ma sie czasu. To tylko 30 min

      Usuń
  22. Dzisiaj zrobie ten a kolejny dzien zrobie poprzednie. Moge tak je miksowac czy musze robic po kolei? Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba robic po kolei mozna robic ktory sie chce

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Dzieki, mam nadzieje, ze cwiczyc z nimi:)

      Usuń
  24. Ja tez uwazam, ze fajne te treningi sa! Brawo, udalo Ci sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje to mile , ze tak wszyscy pozytywnie odbieraja moje autorskie treningi

      Usuń
  25. Mój wieczorny trening:) oj tak tak dał popalić ale dałam rade! Edyta

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger