Wszystko o motywacji


Dzisiaj temat motywacja. Jak ja to wszystko widzę... 

Instagram, zszywka, pinterest, Facebook, Google oj i wiele, wiele innych. Wysyp tego w ostatnim czasie. Wszędzie super zdjęcia pięknych kobiet. Oglądałam je codziennie i zazdrościłam, że ja też tak chce wyglądać. I tak każdego dnia... I popadłam w błędne kolo.







Owszem można tak się zmotywować no, ale ileż można. Przez samo oglądanie człowiek nie schudnie. Przez pisanie pod każdym zdjęciem komentarza z pytanie, jak to zrobiłaś też nic nie da, bo każdy ma swój indywidualny plan i potrzeby.

A więc Kochani, można oglądać i się motywować, ale trzeba się tez i opanować. Przez oglądanie zdjęć motywacyjnych nic się samo nie zrobi. Zamiast marnować czas na kompie czy telefonie oglądając fotki przez ten czas można było poćwiczyć, ugotować obiad czy zrelaksować się przed kolejnymi ćwiczeniami albo poszukać fajnych przepisów na jutrzejszy obiad.

Wg mnie takie zdjęcia motywacyjne aż tak nie działają, a bardziej pogarszają sytuacje. Dlaczego? Bo patrzymy na zdjęcie, potem na siebie i zaczynamy się dolowac, a nie motywować.

Dlatego kop w tyłek dla każdego na ogarniecie się i wstanie od tego komputera czy telefonu.

Zycie jest zbyt piękne aby marnować je na pierdoły.

27 komentarzy:

  1. Masz racje, szkoda tracic czas na takie rzeczy. Mozna w tym czasie zrobic cos porzytecnego dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja przez takie cos stracilas w ciagu dnia chyba z 5 godzin. O ja glupia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to duzo ale mam nadzieje, ze juz jest lepiej:)

      Usuń
  3. Takie zdjecia uzalezniaja ale faktycznie mozna sie zdolowac i zamiast motywowac to odbieraja sily

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda marnowac czasu na ierdoly , dobrze powiedziane i nie ma co pytac po sto razy kogos jak schunac bo trzeba sie ogarnac samemu, zdrowe odzywianie trening co drugi dzien i po roku cialo jak marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zachecam do czytania bloga a nie ogladania fot

      Usuń
  5. Zgadzam sie rowniez z Twoimi slowami. Fajnie jest czasem popatrzec na takie zdjecia. Ale mnie one zawsze dekoncentrowaly i odbieraly checi. Po ogladaniu takich zdjec i spojrzeniu w lustro az nie chce sie cwiczyc bo sie mysli ze nie da rady osiagnac takiego efektu jak na zdjeciu. Szkoda marnowac czas na siedzenie tyle czasu na necie bo to wcale nie motywuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt mozna sie zmotywowac ale nie ogladac codziennie i pytac po sto razy oto samo.mprzeczytac np bloga i juz sie wie jak byc slim:)

      Usuń
  6. Ojjj tak, dobry post. Fajnie, ze ktos wreszcie o tym napisal. Szkoda mi dziewczyn, ktore robia takie rzeczy. Zamiast znalesc porzadna strone, ktora motywuje no ten blog i garsc sprawdzonych porad a nie jakies glupie zdjecie. Szkoda czasu i energi. Dupy do gory moje Drogie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokladnie, fajnie ze nie tylko ja tak mysle ale i WY tez:)

      Usuń
  7. Fajnie, ze ktos to w koncu napisal. Oj dziewczyny ruszmy sie z tych komputerow, gapienie sie w fit zdjecia nie pomoze. Samo sie nie przytylo i samo sie nie schudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, samo nic sie nie zrobi:)

      Usuń
  8. A ja lubie ogladac takie foty:) fakt zabieraja czas ale ja mam go bardzo duzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratulujr duzej ilosci czasu niestety ja ńie mam go tyle

      Usuń
  9. wczoraj stwierdziłam to samo co ty, na temat pierdół. Moją czasochłonną pierdołą jest oglądanie yt. ograniczał się do maks 5 filmików dziennie i mam nadzieję, że w końcu przestane tak marnować czas... dup do góry haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) mozesz no ogladac yt ale robic rownoczesnie cos innego :) to tez jakac opcja

      Usuń
  10. Masz rację, scrollowanie myszką to wysiłek fizyczny żaden nie jest :D Lepiej poćwiczyć, czy chociaż na spacer wyjść albo ugotować coś zdrowego i działać, zamiast siedzieć z nosem w telefonie czy lapku i oglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, najwazniejsze to sie ogarnac i nie tracic czasu na pierdoly

      Usuń
  11. Najważniejszy jest ruch , dopoki tego nie zrozumiemy możemy dalej siedzieć przed komputerem i podziwiać wyniki innych. Biegajmy jeźdźmy na rowerze, pływajmy róbmy to co lubimy. Wystarczy że w pracy siedzimy po 8 godzin:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby masz trochę racji, aczkolwiek ja trochę inaczej uważam ;)

    moja motywacja --> http://juzniedlugobedefit.blogspot.com/2016/07/motywacja-1-co-mnie-motywuje.html
    --> http://juzniedlugobedefit.blogspot.com/2016/10/motywacja-2.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, szkoda czasu. IDĘ ĆWICZYĆ :) :D

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger