[ Trening dnia ] 1



 Od dzisiaj wchodzi na bloga Seria :  [ Trening Dnia ]
Są to treningi, które sama ułożyłam i które sama ćwiczę.



Zanim zaczniesz trening przeczytaj - TUTAJ - pełna notke informacyjna o moich treningach. Jak je zacząć, koedy i ile. !!!


Dzisiaj szybki pół godzinny HIIT

5  min rozgrzewka
20 min trening główny.

Każde ćwiczenie wykonaj 10 razy przy czym jedno ćwiczenie wykonujesz 20 sekund ciągiem, potem odpoczywasz 10 sekund i znów ćwiczysz.

Nie zapomnij na koniec  zrobić 5 min cool down - odpoczynek. To bardzo ważne !!!









30 komentarzy:

  1. nie mogłam sie doczekac tego postu. Bardzo przejzysty, krótko zwiezle i na temat. a trening super. Tylko 30 min wiec wykonam go dzis w domu !!! ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ta seria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZieki, a juz w poniedzialek kolejna nowa seria sie szykuje , zapraszam w poniedzialek

      Usuń
  3. oooo tak takie treningi to ja lubie, krótki a nie 2 godziny zmarnowane. Tak trzymaj BeSlim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubie dlugich treningow, dlatego tworze krotkie, ktore jest w stanie zrobic kazdy

      Usuń
  4. Superr biore sie za trening akórat mam pół godziny wolnego czasu to spożytkuje na cos dobrego

    OdpowiedzUsuń
  5. dam znac po treningu jak sie spisał Arek

    OdpowiedzUsuń
  6. Trening super, polecam daje w kosc:) az trudno uwiezyc ze tylko pol godziny a zmachalam sie jak nie powiem co!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wymyslilas
    E

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie ten cykl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super trening na sobotni ranek, polecam Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie Hiit zawsze daje w kosc i super sa tego efekty, a Twoj ejst super daje popalic. Czekam na nastepny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepny juz w przyszlym tygodniu, zapraszam

      Usuń
  11. Trening zrobiony, czekam na nastepny z niecierpliwoscia Anita

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny trening :). Spróbuje w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dal mi wycisk!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trening mega mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger