Mix zdjęciowy






Dzisiejszy mix zdjęciowy jest na luzie. Żadnych fit fotek. Trzeba czasem troche odpoczac w weekend od tych "fitowych" spraw.



Moj nowy zakup. Bluza jest superowa. Chciałam cos oryginalnego i luzackiego.


  

Bluza do kupienia  - TUTAJ -


A taki ostatnio chlebek upiekłam :)




Pewnie będą pytania z jakiej mąki. A wiec, powyzszy chlebek był zrobiony z tej oto maki:

Wreszcie zakupiony. Wersja mini , ale nosiłam sie z zakupem chyba z pół roku. 
Wczoraj sprawiłam sobie prezencik na mikołaja juz :)


A oto kultowy juz róż z Natural Collection Peach melba też musiałam kupić.

Ostatnio nałogowo pije tylko tą herbatke. Ma az  60% owoców , a nie 1% czy 13% jak to często sie zdarza.

Zaczęła sie zima... Pierwszy śnieg...



Miłego weekendu Kochani.







28 komentarzy:

  1. Ta bluza jest świetna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaz, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoola to moje marzenie ale za droga jak dla mnie:(
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja mini jest o wiele tansza i tez mega wydajna. Sadze, ze lepiej kupic mini niz od razu pelno wymiarowe opakowanie

      Usuń
  4. Bluza odjechana !!! Teaz taka chce
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo poszalalas z ta bluza. Jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chleb wyglada smacznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hoola moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdIe kupilas make?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten chlebek wyglada super, jak go zrobilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu kest przepis jak robie chlebek, zapraszam do przeczytania go

      Usuń
  10. Namowilas mnie, zakupilam ta bluze!!! Jest mega

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba ta bluza robi szal na blogu !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hoola <3 uwielbiam ją
    A.S

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger