19 komentarzy:

  1. Ja tez mam w planie kupic sobie te pedzlo szczotki do makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo tak szczotki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niop dresik jest super:) juz leci do mnie

      Usuń
  4. Mam, pewnie że mam :) Ale pieniędzy brak, haha :D Nie no, chciałabym wyprosić pod choinkę Polar A300, a tak dla siebie to na pewno ciepły szalik (mam jeden, ale i tak się przeziębiłam, więc muszę kupić jakiś ciepły i puchaty), no i nowy stanik sportowy, bo jak zwykle wiadomo co chudnie najszybciej ;) No i może jakieś leginsy, bo moje też są powoli za duże, ale ceny nowych mnie odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swieta duzo promocji bedzie wiec moze dorwiesz cos fajnego na przecenach:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dres , dres ja nosze dres, dres spoko jest hihi:)

      Usuń
  6. Uwielbiam szare wdzianka na cwiczenia, a te sa super. musze kupic

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie dres jest super, juz zamowiony tylko w szarym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak te pędzelki sie sprawuja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokladnie jak sie maja te pedzle szczotki?

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger