walka z warzywami - jak jesc ich wiecej

 


Zawsze mialam problem z warzywami.
Tylko pomidora  i ogorasa moglam zjesc.
Ale znalazlam sposob na to aby "przemycac" warzywa w moim codziennym jadlospisie :)



Pierwszym moim sposobem jest zrobienie sobie jednej wielkiem miski warzywnej sałatki.

Podkoic i powrzucac do niej wszystki warzywa, ktore lubie, albo ktore mam w lodowce.

Dlaczego tak?


Moja saladka to ta na powyzszym zdjeciu.

Jest tam doslownie wszystko:
-swiezy szpinak
-salata zielona
-marchewka
-cebula
-rukola
-buraczki
-fasola czerwona
-ogorek
-pomidor

Jak widac zle nie wyglada, a cala miska (na zdjeciu tego nie widac ale naprawde jest to duza miska)

Wstawiam taka salatke do lodowki przykryta folia i za kazdym razem gdy otwieram lodowke ona odrazu wpada mi w rece.
Moge ja dac na kanapke, do obiadu albo wyjadac widelcem :)

Jak widac wersji jest wiele.

Wg mnie to latwy i szybki sposob aby przekonac sie do warzyw. Wiadomo sa osoby ktore nie maja czasu aby codziennie robic sobie jakies salkateczki, myc, kroic wszystko , doprawiac do smaku.
Dlatego moja opcja jest wg mnie dobra. Dzieki temu codziennie mozemy zjesc porcje warzyw :)

Drugi sposob to smoothie.

Jak lubisz takie warzywne to SUPER ! Nie przestawaj ich pic.
Dla osoby poczatkujacej hmm ja sie dlugo musialam nastawiac aby taki wypic. Mysl, ze musze wypic jakis zielony koktajl byla dla mnie straszna.
Ale wyprobowalam i wiecie Co? mega zaskoczenie  - one sa pyszne .

Do ulubionych owocow w blenderze dodawalam garsc swiezego szpinaku.
Po zmiksowaniu kolor zabarwial sie na zielono. Ale tylko KOLOR
W ogole nie czuc tego szpinaku w tym koktajlu tylko czuc moje ulubione owoce.
Teraz smoothie to moj codzienny rytual. :)

Wiec to jest kolejny sposob aby przemycic warzywa do naszego jadlospisu.


A Wy macie jakies swoje sposoby na warzywa ??

9 komentarzy:

  1. Hm, ja po prostu wrzucam mrożone warzywa na patelnię do obiadu :) Albo jem na kolację sałatki + coś z białkiem, np. łososia. Do pracy na przegryzienie kurczaka też biorę zawsze ogórka lub marchewkę. Ale do burakow do teraz nie mogę się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry sposob na ta wielka miche salatki, musze sprobowac bo wlasnie z warzywami mam najwiekszy problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety duzo osob ma problem z warzywami, daj znac czy moj sposob dal rade

      Usuń
  3. Super pomysł. Nie wpadła bym na to. Ja tylko jak narazie z rana wciągam smoothie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto warzywne np. z cukinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz jakis ciekawy przepis na ciasto z cukinii? Jesli tak to podaj chetnie wyprobuje :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie salatki, do tego grilowany kurczak lub indyk troche oliwy i mozna zajadac!!!

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger