Mix zdjęciowy





Chyba każdy lubi oglądać zdjecia. Dlatego obiecuje mix zdjeciowy bedzie pojawiał sie co jakis czas.




Dzisiaj bardzo malutki, bo nie mam jeszcze wyrobionego nawyku zabierania ze soba cały czas aparatu. Ale obiecuje to sie zmieni i będzie wiecej zdjęć.


Ulubiona Tunika ostatnimi czasy, może na zdjęciu za ładnie nie wygląda dlatego wysyłam fote ze stronki gdzie ja kupiłam. Oj dawno nie miałam tak milusigo materiału. Polecam

 Tunika

Kurtka



Krem z dyni moja ulubiona zupka
 

Humus i nic innego moge nie jeść , ten jest  czosnkowy


 Nadal miania pieczenia domowego chleba u mnie jest :)


Miłego Weekendu Kochani





 

10 komentarzy:

  1. Tunika rewelacja , ja swoja juz zamowilam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie napatrzyc na te Twoje chlebki, chyba upieke go z Twojego przepisu tylko musze kupic ten garnek. Gdzie Ty kupiłas swoj??

    OdpowiedzUsuń
  4. I zgadzam sie z anonimem masz piekne wlosy !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuniczka sliczna, chyba ja zakupie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak wloskow zazdroszcze !!!!

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger