Przerwa ??





Kochani wiem, ze mnie tutaj ostatnio bardzo malo. Ale sprawy rodzinne pochlonely mnie na maxa. Sadze , ze bardziej aktywna bede juz od wrzesnia. Szykuja sie bardzo duze zmiany na blogu.




Zaczynajac od nowego wygladu , a konczac na nowym stylu bloga. Tzn.. nie beda tutaj juz sie pojawiac notki z "pierdolami" jak ja to mowie. Chce aby ten blog zaczal funkcjonowac jako fit pamietnik. Czyli walka o lepsze ja. Czyli takie bylo zalozenbie bloga od poczatku ale niestety cos nie wyszlo. Mam silna motywacje aby do kolejnych wakacji wygladac tak jak to sobie wymarzylam. Jak tego dokonam o tym bedziecie mogli przeczytac tutaj, gdyz szykuje sie cos mega waznego, profesjonalnego w moim zyciu i oczywiscie tutaj.

A wiec podsumowujac, obecnie bedzie mnie tu mniej. Bede regularnie na FB i Instagramie.

Blogowy kop z pisaniem zacznie sie od wrzesnia.                                                                                                         






5 komentarzy:

  1. Koniecznie nie moge sie doczekac Twojego powrotu i tej rewolucji blogowej. Ja tez walcze o siebie wiec chcetnie poznam Twoje sprawdzone triki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie wracaj do Nas jak najszybciej !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzesien nie tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz nie moge sie doczekac nowych pomyslow. Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze zmieniasz styl bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger