Moja wielka lista zakupów :)

Dzisiaj moja wielka lista zakupów i mala informacja  dla Was :)


Jak wiecie co miesiac tworze sobie wishliste aby kupic rzeczy, ktore najbardziej potrzebuje.
Najwiecej kupuje online, gdyz nie mam czasu na chodzenie po sklepach.

Dlatego taka mala informacja dla Was - jest wielka wyprzedarz w moim ulubionym sklepiej "BIG SALE"  - TUTAJ -
 1. Ogrodniczki - TUTAJ -
2. Czarna Spódnicza - TUTAJ -
3. Turkusowa sukienka - TUTAJ -
4. Bikini - TUTAJ - 
5. Błękitna bluzeczka - TUTAJ -

1. Kosmetyczka- TUTAJ -
2. Czarny skorzany plecak - TUTAJ -
3. Buty slip on  - TUTAJ -
4. Pończochy - TUTAJ -
5. Akrylowy organizer na kosmetyki - TUTAJ -

5 komentarzy:

  1. z dodatków chce wszystko to co ty. no może z wyjątkiem kosmetyczki, jestem zadowolona ze swojej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z tysiac kosmetyczek a zawsze mi malo. Kazda mi sie podoba hihi :)

      Usuń
  2. Te buty to nie snikersy tylko slip-ony :) mam identyczne i na prawdę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups masz racje, pomylilam sie :):) juz zmienione:)

      Usuń
  3. Niebieska bluzeczka kusi mnie od dłuższego czasu :) Organizer również wpadł mi w oko ;) Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger