Moj nowy zakup i moja nowa milosc

Oj dawno nie podobala mi sie az tak bardzo cos czego nie moglam sie doczekac :)
Ciekawi co to ?


Wiele razy wspominalam, ze zabawa makijazem to moje hobby od niedawna. Z tego powodu zaczela sie u mnie mania na kupowanie pedzli do makijazu. Mam ich chyba z 200 sztuk :)

Ale dla mnie to i tak za malo hihi.

Ostatnio zakupilam nowe, piekne, sliczne pedzelki w ktorych jestem zakochana.
Zadne z tych 200 pedzli mi sie tak nie podoba jak te. Moze dlatego , ze ja to taka mala sroczka. Co sie swieci to dla mnie piekne :)

No sami ocencie, do tego darmowa wysyleczka byla  ajc :):)


                               Od razu podaje gdzie kupilam, zeby nie bylo pytan :)
                               
Do kupienia - TUTAJ -







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger