Mix Zdjeciowy

Zapraszam na kolejny mix zdjecowy :)





Wspianiala ksiazka , ktora wciagnelam w ciagu jednego dnia :)


Ja nosze dresssss :) Dresss fajny jest :) heheh
 

 Dres - Tutaj -
Kurtka - Tutaj -

Zawsze kuchnia wyglada tak jak gotuje .
 Totalny bałagan
                                                           
 Smoothie brzoskwinia plus mango


Warzywne chipsny. 
Burak najlepszy !!! 

Ziemniak serduszko :)
 
Najlepszy shake bialkowy. 
Recenzja niedlugo

Kapciuchy :)
 

Wreszcie moje włosy odzyly i zaczynaja sie krecic same :)




Milego tygodnia 


Be Slim

8 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włosy :O
    zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To zapraszam nastepnym razem do mnie na smoothie :):)

      Usuń
  3. też lubię dressik, ale chodzę w nim tylko w domu :) i u mnie odwrotnie im bardziej włosy są zniszczone, tym bardziej się kręcą i ma na głowie niewiadomo co :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam warzywnych chipsów w Lidl i nie znalazłam :( ani w Tesco, ani w InterMarche, ani w Kauflandzie ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupialm w Angli w sainsburym ale swojego czasu lidl czasem ma limitowanki i mozna je dostac w polsce :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger