hiit czy kit? Intensywny trening na tkanke tluszczowa !!!

Dzisiaj pomoge Wam spalic poswiateczna oponke w ktortkim czasie :)
Zostan z nami i czytaj dalej:)






Dzisiaj cos dla zabieganych, notorycznie narzekajacych na brak czasu i motywacje.

Chce Wam opowiedziec o Pewnym programie treningowym ktory nie zabiera nam duzo czasu.

Hiit czyli z angielskiego High Intensity Interval Training czyli bardzo intensywny trening interwalowy. 

Przeznaczony dla  osob ktore chca szybko spalic tkanke tluszczowa oraz poprawic swoja kondycje. 

Glowna zaleta takiego treningu to proste cwiczenia i szybka redukcja tkanki tluszczowej.

Badania pokazują, że w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad połowę krótszym czasie treningu.

Wielkim plusem takiego treningu jest to ze po treningu nasza tkanka tluszczowa jest dalej spalana nawet cala dobe czego nie ma przy zwyklym treningu areobowym.

Cwiczenia moga byc rozne, mozna cwiczyc w domu, na silowy, plywac, biegac, skakac na skakance kluczem w tym treningu jest ich intensywnosc.

Cwiczenia brzuszki sa mniej efektywne niz nasz trening hiit.

Co jest najwazniejsze nie mozna tego treningu laczyc z innym treningiem. Czyli cwiczymy tylko hiit kolejny dzen to odpoczynek i znowu hiit i odpoczynek. Kluczem w tym treningu jest wlasnie odpoczynek  w ktorym nasza tkanka tluszczowa dalej sie spala.

EFEKTY sa niemal natychmiastowe.

Zapamietaj: 
Nie lacz tego treningu i zadnym innym,
Nie cwicz naczczo
Nie zapomnij o rozgrzewce pred i rozciaganiu po
Minimum jeden dzien przerwy

Przykladowe cwiczenia w domu:























































Zrodla:
Obrazek google grafika
Wikipedia.pl



9 komentarzy:

  1. Lubię te treningi. Najczęściej ćwiczę z Fitness Blender

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zbiór. Zrobię wieczorne cardio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu treningi, dają kopa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, ja tez je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jeżeli trenuje cokolwiek innego nie mogę robić tego treningu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam treningi na świeżym powietrzu.
    Obecnie pogoda sprzyja, ale jesienią czy zimą też się da.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fitness nie tylko dla kobiet ! Mężczyźni też mogą z niego korzystać ! :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger