Ciekawy pomysl na urodziny

Niedawno bylam na bardzo ciekawych urodzinach znajomego.
Jesli chcesz sie dowiedziec gdzie je spedzilismy to zostan ze mna :)


Lubie kreatywne pomysly na urodziny, swoja droga miesiac temu byly kolejne urodzinki mojego bloga. Dzieki , ze jestescie ze mna i ciagle mnie czytacie :)

Ale wracajac do urodzin znajomego bylismy na PAINTBALL:)

Caly dzien tam spedzilismy bylo 6 gier o roznej tematyce i dwie druzyny, super zabawa.
Masa siniakow i straconych kulek z farba.
Niestety robilam bardzo malutko zdjec, bo nie bylo czasu ale cos tam mozecie zobaczyc :)

Wiec zapraszam na fotorelacje;) Ja to ta w rozowym - jak by ktos mnie szukal :)










4 komentarze:

  1. Ja się obawiam tylko i wyłącznie bolesnych siniaków! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wyżej koleżanka, widziałam na swoim facecie jakie mogą być potem siniaki i dziękuję, chociaż pomysł faktycznie bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiała być świetna zabawa, sama chętnie wzięłabym udział w czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem raz i sam nie wiem co o tym sądzić. Z jednej strony zabawa świetna, można się wyżyć, można też taktycznie się pobawić. Ilość siniaków - spora. Dla tych, którzy mają delikatne ciało nie polecam bo obrażenia są na jakiś najbliższy miesiąc.

    Osobiście był to świetny pomysł moich znajomych na wieczór kawalerski, mój;) Polecam coś kreatywnego w odróżnieniu od standardowej imprezy w lokalu.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger