Wymarzone buty juz sa :)

Wreszcie mam , wymarzone eleganckie buty !!!

Jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o buty.
A jeśli chodzi o eleganckie to już jest masakra.
Uwielbiam szpilki ale max 2 godziny potem muszę je ściągać i zamieniać na mniejszy obcas no i tutaj właśnie zaczyna się problem bo nie mam na co ich zamienić.

Ciężko było mi znaleźć eleganckie, wygodne, czarne na płaskim obcasie buty.

Ale mam, wreszcie mam, możne to głupie ale bardzo się ciesze :)






                                                             Do Kupienia : TutajI jak Wam sie podobaja ??

2 komentarze:

  1. ładne buty. mam podobny problem, ale ogólnie nie lubię butów na obcasie, a znalezienie eleganckich na płaskim obcasie czasami graniczy u mnie z cudem :D to tego dochodzi problem wąskiej stopy przy rozmiarze eeeee 40 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam te buty, beda na Ciebie w sam raz i rozmiar tez jest taki :)

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger