Recenzja Ksiazki

                        Zapraszam dzisiaj na recenzje książki o zdrowym odżywianiu.


                        "Jedz i trenuj" - poradnik odżywiania dla aktywnych. Nancy Clark


Jak już sami wiece bardzo lubię czytać wszelakie poradniki :)
Dzisiaj na celownik wpadła mi ta owa książka.
 O dziwo mogę powiedzieć , że to bardzo fajna i ciekawa książka, ale...

No właśnie zawsze mam jakieś ale ;) Ale o tym "Ale " opowiem za chwilkę.

Jest do gruba książka , 448 stron można ją kupić np : Tutaj ( w chwili obecnej jest na nią fajna promocja :)  )

Książka jest fajnie podzielona na 4 części.

W pierwszej części dowiesz się o roli śniadania w życiu człowieka i każdego innego posiłku , o różnego rodzaju zdrowych przekąskach i nieco więcej informacji na temat białek, węgli i zdrowych tłuszczy. Bardzo fajny rozdział dla osób, które dopiero zaczynają swoja przygode ze sportem, odchudzaniem oraz po prostu zdrowym stylem życia.



Druga cześć  to odżywianie w sporcie. Ten rozdział główny nacisk kladzie na odżywianie przed , w trakcie i po wysiłku.  Oraz ogólnych informacji jak odżywiać się gdy trenujesz już regularnie.



Trzecia cześć to odpowiedzi na kilka ważnych pytań, wszystko o tkance tłuszczowej. prawdy i mity o odchudzaniu, oraz troszeczkę o chorobach.

A ostania cześć to super przepisy :):)




Podsumowując: super książka, ciekawie i łatwo napisana. Każdy jest w stanie ja zrozumieć.
Ale dla mnie mały minusik jest taki, ze to książka głównie dla początkujących.

Jeśli dość dużo i długo siedzisz w sporcie to z książki nie dowiesz się nic więcej niż wiesz, jeśli natomiast dopiero zaczynasz, jesteś na średnim stopniu swojej aktywności albo masz słabą pamięć i chcesz sobie jeszcze raz wszystk przypomnieć to jest to książka dla Ciebie !!! :)

Mnie się bardzo podobała, chętnie przypomniałam sobie o rzeczach, które mi umknęły i jestem pozytywnie naładowana na walkę o piękne ciało :)



Pozdrawiam

Be Slim


 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki o takiej tematyce, szczególnie takie grube tomiska :) Jestem tylko nieco zawiedziona oprawą graficzną, efektów specjalnych nie ma, ale najważniejsza jest wiedza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie duze tomy :) dlatego miedzy innymi sie na nia skusilam :) ale fakt grafika niestety jest kiepska, mam jeszcE jednak ksiazke do zrezencjonowania ktora pokaze w przyszlym tygodniu i niestety grafika jest taka sama :( wspomne o tym w nastepnej notce. Ale co by nie mowic nie ocenia sie ksiazki po okladce i w sumie jest w tym jakas prawda:)

      Usuń
  2. Te super przepisy przydałyby mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze lubie przepisy w ksiazkach :)

      Usuń
  3. Jak przeczytam wszystkie moje zalegające książki to na pewno się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo książek niestety posiada ten sam problem :P. Często też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger